didier drogba

entry3413 galeri
    1716.
  1. gs ın yediği ilk golde faule maruz kalmış oyuncu. ulan bu hakemlerde hiç kafa yok. düşen oyuncu 2 sene önce avrupa da en güçlü forvet seçilmiş olan didier drogba. bu adam düştüyse illa bir kasıt vardır diye düşünemiyor hakem. adam düşüyor faul yok. muslera ya faul yok. 2 gol de beleş gollerdi. neyse ki, çok iyi oynadı. maç sırasında 'drogba çıksın umut girsin' diyenler şunu unutmuş olmalı. bu adam, gelen hava toplarının %90 ını indiriyor. ileride top tutmanın mecbur olduğu dakikalarda, taze kan umut, yorgun ve çok top tutamayan burak ın yerine mi girmeli, yoksa en kötü maçında bile indirdiği toplarla katkı sağlama gücündeki drogba mı ? dün gece muslera dan sonra selçuk, selçuk dan sonra ise bu adam geldi en iyi olarak. bazı fenerliler hala sindirememiş olsa da yapacak birşey yok. acı yok rocky ! acı yok !
    0 ...