görünen o ki, galatasaray taraftarının takdirini kazanmış futbolcudur. zira maçı izlerken "drogba ve sneijder iş yapmıyor. çıksınlar, amrabat ve umut girmeli" diye bas bas bağıran sığırları görünce, geneli temsil ettiklerini düşünerek biraz telaşlanmıştım. neyse ki öyle değilmiş.