mesele chelsea'de oynamış bir oyuncunun galatasaray'da oynaması değil. yoksa meireles de drogba ile aynı takımda oynadı. mesele böyle bir kalitenin, böyle bir karakterin galatasaray forması giyiyor olması. o yüzden biz çok şanslı insanlarız. şahsen kendimi öyle görüyorum.
dün akşam oynanan akhisar maçında bu adamın halen iş yapabileceğini görmüştür, umarım sevgili dostlarım. drogba oyunda yokken galatasaray vasat bir oyun oynuyordu. fakat drogba girdikten sonra işler gerçekten bir anda değişi verdi. halen bu adama yok yaşlı, yok bilmem ne diye laf atanları anlamıyorum. yaşı biraz aşmış olabilir ama drogba'da ki oynama isteği,hırsı ve zekasıyla bunun altından gelebiliyor ki daha ilk maçında gol de attı. bence daha galatasaray'a yararı çok dokanacaktır.
gol çok iyi. orası ayrı da sonrasında adamın sırtına biri mi atlamış, sinek mi konmuş belli değil. böyle fizik olmaz olsun. fizik profösörlüğüne de laned olsun.
not: fenerbahçeliyim.
not2: sırf bu notu yazabilmek için bu entry i girdim.
not3: not2 ile de sözlük yazarlarının itiraflarına selam çaktım. *
Büyük golcü, ölüsü yeter deyiminin ete bürünmüş halidir. Oyuna girdikten sonra sadece iki golde payı yoktu, takımı, tribünleri ateşledi, hakemi baskı alabilecek, rakipleri baskı alabilecek bir futbolcumuz oldu ayrıca top saklaması muhteşem, yıkılmıyor, maşallah.
maçtan sonra drogbaya sarılamak isteyen çocuğu ayırdıktan sonra korumasının kendini bond filimlerinde sanmasıyla bir hayli drogbaya heyecanımızın göstergesidir.iyiki varsın drogba.