daha ilk maçında oyuna girer girmez golünü çakıp 2 dakika sonrasında da asistini dolaylı yoldan yaparak gözlerimizin pasını silmiş olan yıldız. umarım bu şekilde götürür de senelerdir gol yollarında yaşadıklarımıza bir sünger çekmiş oluruz.
35 yaşında, yatmaya gelmiş, dede diyenleri ters köşe yapmış, tek kelimeyle harikulade olan futbolcu. oyuna girmesiyle takımın çehresi değişmiştir, sneijder, burak, amrabat, hamit gibi oyuncuları varlığıyla koşturmuştur. harika bir gol atmıştır. bu sezon allah bi sıkıntı vermezse 12-15 gol rahat atacak kapasitededir.
attığı golle birlikte görgüsüz gs taraftarını günyüzüne çıkartmıştır. lan facebook u bir açayım dedim hay sokayım açmaz olaydım. pozdan poza drogba paylaşımlarından başka birşey yok. tamam güzel kardeşim kalitesine birşey demedik ama bu bildiğin görmemişliktir. her gol atan adamın binlerce fotoğrafı paylaşılacaksa işimiz var demektir.
demek ki neymiş ? işi bilen adam için takıma uyum süresi diye bir olay yokmuş.
adam sanki 40 yıldır cimbom da oynuyor.
fenerliyim lakin sevindik çünkü türk cumhuriyetleri, arap ülkeleri ve balkanlar için galatasaray çok önemli bir takımdır, türkiye yi temsil eder.
eminim cimbom şampiyonlar liginde her galibiyet aldığında bu ülkelerin sokakları çoşacaktır. yavaş yavaş hasan şaş olayı vardır, bilirsiniz.
Bu maçta destan yazdı . Maçı özetlerken kolaylık olsun diye ikiye ayırabiliriz. Drogbadan öncesi ve drogbadan sonrası...
Geniş özet yorumlar goller vsvs için. http://okurakeyf.blogspot...galatasaray-15022013.html
bir galatasaraylı olmama rağmen ben bile takıma bu kadar uyum sağlayıp takımı ateşlemesini beklemiyordum ne yalan söyliyim. demekki adamın tecrübesinin büyüklüğünü biz bile anlayamamışız.
ha bir de kendine yorumcu diğen çok kişiyi göt etmiştir ama onu konuşmaya bile deymez.
bir fenerbahçeli olarak gol atacağından korktuğum için maçı izlemedim, gel gelelim attı yine oç. yalnız anlamadığım şey şudur. senin drogba ilk maçında ilk golünü atmış. sevin ama neden fenere taş atıyorsun?
yeni bir transfer nasıl ilk maçında kötü performans gösterdiğinde daha takımda yeni diyebiliyorsak ilk maçında iyi oynayan bir futbolcu için aynısını düşünmek gerek. geçmişi hakkında kötü yorum yapacak adamın alnını karışlarım fakat hele bir durun ağalar yani. 22 maçta 4 galibiyet alan ve averajı -15 olan bir takıma karşı sergilediği performansla hemen değerlendirmemek gerek.
sadece bir futbolcu değil bir ruh transfer etmiş olduk. oyuna girdiği anda oyunun çehresinin değişmesi de drogba effect oluyor herhalde. bu adam çok büyük bir adam güzel günler yaşarız inşallah.
Bugün ki maçta attıgı golden sonra yanımdaki adam su sozlerle yarmistir.
-Drogba'nın isim patenti alındı mı acaba? Alınmadıysa ben kot markası olarak aliyim.