kendisini havadayken gördüm. milletin ne güzel özel uçağı var lan diyerek havadaki özel uçağa saydırırken yanımda bir abinin ulan belki drogba'nın uçağıdır bu saatlerde gelecek dedikten bi yarım saat sonra eve girip televizyonu açtığımda şunu gördüm: http://galeri.uludagsozlu...m/r/didier-drogba-391321/
hakikaten neyine seviniyosunuz lan? parayı alan adam sizden daha az seviniyodur ak.. gidin ve fakir hayatınıza geri dönün.
camiaya hayırlı olsun. parçalı fil. aklıma sıçayım esra erol'a dalmışım karşılamaya gitmedim. bir daha böyle yıldız, böyle transfer olur mu. inşallah olur. antreman çıkışı falan bir şekilde yakalayıp forma imzalatmak, fotoğraf çektirmek lazım. dünyanın en iyilerinden laaan.