lafa gelince taşın altına elimizi değil gövdemizi koyarız, önce ben ve partim demez önce millet deriz diyen bir genel başkan olarak kendi isteği ile görevi sayın akşener'e bırakmalıdır.
bu olacak mıdır ihtimali var mıdır tabiki hayır. sonuçta terör'ün cumhuriyet tarihinin en fazla can kaybı ile sonuçlanan eylemler yaptığı günlerde bile iktidar ortağı olmayı bir şekilde istememiş hatta bunu onursuzca bulmuşsa kendisi daha da iktidar ortağı olamaz. bugün için mecliste temsilen edilen partiler içinde milletvekili sayısı ile 4 . sırada bulunan bir partinin genel başkanıdır. bu durumun da tek sorumlusu olayları doğru okuyamamış olmasıdır.
mhpnin halifelik yapısı gibi işleyen yönetim yapısında ölene kadar istifa etmeyecek kişidir. her ne kadar bu bir kırmızı kitapta yazmasa da bu ülkücüler tarafından bilinir ve ülkücü hareketin ilk kurulduğu günden bu yana böyle bir olay olmamıştır.
şu solcu halimle ülkücülere partilerinin işleyişini anlattım ya artık bişey demiyorum.
ha bu arada istifa etmeli mi? bence ayağına taş bağlayıp boğaz köprüsünden atlamalıdır o ayrı tabii.
Ülkü devleri siyaset bilginleri ve 3-5 liseli tarafından kıytırık bir sözlükte eleştirilmekte hatta hakarete uğramaktadır!
Neymiş hareketin önünü açsınmış!
Neymiş devret bahçeliymiş!
Etrafında yalaka yığınlar varmış! O yüzden istifa etse dahi kararından vaz geçermiş!
Ulan Türk siyasi hareketin gelmiş geçmiş en şerefli en haysiyetli en dik duruşlu en lafının eri adamına sizin gibi 3-5 Dönek laf söylese ne olur! Şerefi mi azalır adamlığına zeval mi gelir! Partinin başında Sinan oğan olsa ne olacaktı? Veya meral hanım olsa ne olacaktı! MHP %40 oy mu alacaktı! Devlet bahçeli makam sevdalısı koltuk sevdalısı olsaydı itle köpekle hırsızla masaya oturur el sıkışır koltuklara yapışırdı. Ülkücü hareket bir siyasal harekettir ama temeli fikriyatında özünde ve Türk töresindedir! Siyasi çıkar veya şahsi ihtiraslarla hareket etmez fikirlerinden taviz vermez.
Ne mutlu ki sözünün eri olan tükürdüğünü yalamayan ve fikriyatının bilincinde olan bir lidere oy verdim! Ne mutlu ki ülkücüyüm ne mutlu ki tek çarenin son kalenin MHP olduğunun bilincindeyim! Kimse telaş yapmasın boşuna bu hareket milyonlarla yürümedi hiçbir zamanda iktidar hevesiyle şerefini çiğnemedi.
Allah ülkücü harekete inanan fikriyatına sahip çıkan ve oyunu ite çakala hırsıza puşta yedirmeyen her dava arkadaşımdan razı olsun! Biz hareketimizden de liderimizden de razıyız! Allahta onlardan razı olsun.
ben bir türkçüyüm ben bir milliyetçiyim lakin kendisine bir kez bile oy vermedim şayet arap , kürt adaylar gösteriyor madem türkçüsüz , turancısınız isminizin hakkını verin bakın hdp'ye hakkını verdi iki seçimde de tüm baskılara rağmen ayakta kaldı az realist olun , ey bahçeli senin temel meziyetin muhalefet olmak değil senin temel görevin erdoğanı eleştirip , bol keseden atmak değil senin görevin bu yüce türk camiasını bir araya getirmektir senin görevin gençleri organize etmektir iyi örnek olmaktır ama siz bu mertebelere uygun değilsiniz , ne siyasette nede organizasyonlarda başarılısınız madem o işi yapamıyorsunuz yolumuzdan çekilin türkçü oylarını bölmeyin !
Kendisi dik duruşlu milliyetçilik akımını temsil ettiği gerekçesiyle istifa etmeyecektir. istifa etmeyi bırakın düşünmeyecektir bile. Bu kadar aciz durumda olduğu, milliyetçi oyların hepsini partisinden uzaklaştırmayı başardığı için kendisiyle gurur duyması gereken kendini siyasetçi olarak tanımlayan işgalcidir.
Açık açık siktir git bu partinin başından. "Siktir git". Partiden soğuttun, millete taşak malzemesi yaptın, herşeye hayır dedin. 1 km öteden görülüyor dinamik değilsin, siyasete aç değilsin, memlekete partiye en ufak faydan yok. En kısa zamanda uza git artık.