kendisinin üzerine çok fazla gidildiğini ya da kendisini ifade edemediğini düşünüyorum.
akp devlet Bahçeli'ye koalisyon teklif et-me-di; sadece ve sadece "seçim hükümeti" yani 4 aylık seçime kadar geçici bir hükümet kuralım diye teklif etti; o da bunu kabul etmedi. "biz 4 ayda ne yapabiliriz?" dedi ki bunda da haklıydı.
barajı geçememesinden endişeliydim, oyumu kullanırken bunu düşündüm, hiçbir partiye gönülden bağlı olmadığım halde 7 Haziran'da olduğu gibi bu seçimde de ikinci kez kendisine oyumu verdim; sonuna kadar da helal olsun diyorum.