2002 de akp'yi bu ülkeye bela etti. 7 haziran'dan sonra akp iktidarı kaybedince tekrar devreye girdi ve 1 kasım itibari ile akp'yi başımıza yine bela etti.
15 yıldır bir tek gece, 7 haziranda umutlanmıştım. iki saat sonra çıkıp " kim kimle koalisyon yaparsa yapsın, mhp muhalefet görevini yapacaktır, olmadı en yakın zamanda seçime de gideriiiizzzz"
bu kadar tıynetsiz bir tutuma ne denir ki. partinin aldığı sonuç parti tarihinin yüz karasıdır. buna rağmen bahçeli istifa etmeyecekse oturduğu koltuktan ölmedikçe kalkmayı düşünmediğini gösterir.
şartlarını, koalisyon konusundaki dik duruşunu ve sözünden dönmemesiyle her ne kadar karşıt görüşlerden eleştiri alsa da benim gözümde yükseltmişti kendini. ancak sinan oğan, meral akşener gibi siyasetçileri gözden çıkarması, koltuk sevdalısı izlenimi bırakması kendi durumunu oluşturdu. oy oranı artmışken, akp'nin şartları kabul edip koalisyon kurmamasını öne sürerek daha fazla kendini öne çıkaracakken böylesine geriye düşmek başarısızlıktır bence. artık yerini devredebilmeli.
***Büyük ihtimal mhp başından ayrılacak olan lider.
***Mhp kendi döneminde özüne-merkeze dönmüş, çatır çatır milliyetçi ve atatürkçü bir çizgide durmuştur.(burası çok önemli çünkü bahçeli defalarca laikliğin ne kadar önemli olduğunu belirtti.)
*kendisinden sonra büyük ihtimal siyasal islama yakın olan, bu seçim tamamen akp'ye çalışan bbp-saadet tarzı kişileri benimseyecektir.
sorunu hala liderlerde arayan bir kafadan pek bir şey beklememek gerek. ülkede ilkeli siyaset izlersen cezalandırılırsın hele mhp tabanı...
bana kalırsa bahçeli tüm süreç içerisinde en ilkeli duruşu sergileyen liderdi. halk bunu anlayacak zekaya sahip değilse, ki değildir, bu onun suçu değildir.
4 tane şartı vardı hatırlarsınız
*yolsuzluk araştıralacak
*tayyip saraydan çıkacak
*anayasanın ilk dört maddesi sabit kalacak
ve çözülme süreci sona e re cek.
Akp bu 4 şarttan neyine razı olamadı veya ülkücülerin hangisi bu 4 şartı beğenmedi bunu düşünmek lazımdır;zira bu sunduğu 4 şartın altına imzasını atmayan adam ne milliyetçidir ne de ülkücüdür.
sonuç: bahçeli yanlış yerdeki ve zamandaki doğru adamdır, ahlaklıdır ve hiçbir zaman hırsızlıkla hainlikle suçlanmayacaktır.
kendisine dik duruşlu dedirtmek için partisini bile feda eden adam. sadece farklı bir partinin diktatörü. ama kendisi yüzünden 40 mhpli milletvekili tekrardan meclise giremedi. bakalım onların sayın bahçeliye tepkisi nasıl olacak?
Herkesi kendine muhâlif olmaya zorlayan bilge adam, Türkiye'de her meseleyi görülmemiş bilgelik ve akillikle yorumlayan adam.. Bu netîceyi akillikle yorumlayacağını ve gereğini yapacağını umuyorum.. 'Lidere sadâkat şerefimizdir' masalları anlatacaklara, dün olmadığı gibi bu gün de 'lidere sadakat' şerefim felân değildir.. Kimse karalar bağlamasın, şâyet haksız olmadığı hâlde bunu kullanamayan, bunu anlatamayanlar değişecekse hayırlı olan olmuştur kesinlikle.. Ki bir hezîmetten çıkabilecek en olumlu sonuç budur.. (Kemikleşmiş oyu merâk ediyordum bunu gördük en azından..) Herneyse, biz seni hep iyi, dürüst, tutarlı ve ahlâklı olarak anacağız.. (Gerçi seçime bir hafta kala yaptığınız çıkışları hiç anlamadım.) Yoruldunuz ve tabanı da yordunuz.. BiZ HÂLÂ BURADAYIZ, SiZE VE KARAKTERSiZ TETiKÇiLERiNiZE RAĞMEN..