hakkinda siyasi cikislari disinda fikrim olmadigi bir liderdi. Bugun Osmaniyeli bir arkadasla konusurken kendisinin Osmaniyeli oldugunu bu yuzden osmaniyenin her secimde mhp li ciktigini ogrendim. Bunun yani sira kendisi doktorali bir ekonomistmis ve Ankara iktisatlilar bilir, dersleri on numaraymis. Bu nedenle Osmaniyede her yerde bir koprunun adi dr. devlet bahceli koprusuymus.
keske koltuk sevdasini biraksa veya siyasette anlattigi ekonomi derslerindeki gib etkin olabilse.
eskiden bi saygınlığı vardı eğer kongrede tatsızlık çıkarır bir de devrilirse tüm saygınlığını yitirecek.
ayıptır arkadaş hem diyeceksin ki beni ülkücü irade görevden alır sonra da ülkücü iradeyi hiç sayacaksın.
kötü bir başbuğ alparslan türkeş taklidi yapıyorsun bahçeli onu taklit etmek için kendin olamıyorsun. evet mhpliler başbuğa koşulsuz şartsız biat etmişlerdi ama başbuğ davadan hiç sapmamıştı. sen ulusalcıları dyp'lileri doldurdun partiye sonra da kesin biat bekliyorsun.
senden iktidar bekleyen yok davaya sahip çık yeter ama onu bile beceremedin. bir tarafta aktrolün düğününe giden rte diğer tarafta fırat yılmaz çakıroğlunun cenazesine bile gitmeyen bahçeli. yazık çok yazık.
dürüst adam ama dürüstlük ile ne ülke ne parti yönetiliyor. liderlik durumu. geleceği ön görme sıfır. meral başkan ya da ümit başkanı bekliyoruz efendim.
Zamanında ecevit in geçen yılda kılıçdaroğlunun başbakan ol teklifine, koltuk sevdalısı değiliz deyip, iş mhp deki koltuğa gelince partide adeta taş üştünde taş baş üstünde baş bıraktırmama kararlığında türlük düşmanı olarak gördüğü, açılım değil ihanet ediyorsunuz dediği kişilerle iş birliğine girmesi bu ne perhiz bu ne lahana turşusu sözünü açıklamıştır.
mhp'nin başında durması gereken isimdir. kaybettiği seçimler onun suçu değildir hatta bu seçimlerde meclise girmiş olması büyük bir başarıdır. şu an parti içinde başkanlık isteyenlere bırakılsa mhp meclis yüzü göremez.