iyi güzel hoş ama kendisinden bir aksiyon göremiyorum sanki hayat enerjisi alınmış, yüzünde hep sevgilisinden ayrılmış da bunalıma girmiş hüznü var . konuşma metni cok saygılı ve politik fakat partisini bir adım öne taşıyamıyor veya kendiside bunalmış olabilir. sadece takıldığım nokta hem müslümancılık hemde kavmiyetçilik mücadelesinde bulunmaları zira islam kavmiyetçiliği yasaklar geçen entrylerde dediğim gibi türkiye kavram kargaşası yaşıyan bir ülke herşey birbirine karışmıs . inşaAllah islam hükmü gerçekleşir ve bu kargaşalar bir son bulur mübarekler . *
En azından adam çalıp çırpınıyor kaseti çıkan vekillerini korkmuyor adam hükümet ile koalisyon yapmayarak koltuk sevdalısı olmadığını saten gösterdi. Evinde ayakkabı kutusu bulundurmayan bir insandır.
Ülkücü hareketin devam ettiğini savunan bir takım yazarların, ülkücü hareket bitecek diye yorum yaptığı er kişidir. Devlet Bahçeli ülkücü hareket lideri midir, miliiyetçi bir kişilik midir.
bir oy hesabı vardı bir ara ortaöğretimden 5 arkadaş askerlikten 5 arkadaş bilmem nereden 5 arkadaş bulunu mhpye oy verdirin iktidarız diye. bu hesaplaması klasik ocakçı olduğunu gösterir. ocakta da bu iş böyledir ''başkan şimdi herkes fakülteden 5 arkadaşını getirse ocak adam dolar taşar yapılmayacak şey mi yok mu 5 arkadaşınız.'' muhabbet tam olarak budur.
Buraya gelmişler Bahceliyi savunuyor aktoroller ne yapmaya calisiyonuz adama bir kez bile oy verdiniz mi Şimdi geldiniz savunuyonuz Bu mesele bizim meselemiz Herkez kendi işine baksın.
Acilen siyasetten elini ve ayağını çekmesi gereken kişi. Zaten tanıdığımdan beridir yaptıklarına hiçbir şekilde anlam veremiyorum. 18 senedir partinin başındasın ne iktidarı almışsın ne muhalefeti hiç bir başarı yok ortada ve halen daha partinin başındasın sen bırak bu işleri amca sana tavsiyem git emekliliğin tadını çıkar.