partiyi diktatörlükle yönetip başkanlık, despotluğa karşı çıkan insandır. adam çıkıyor benden sonraki genel başkan bu diyor resmen saltanat. sandıktan korkuyor il başkanlıklarını kapatıyor teşkilatlanmayı yerle bir ediyor. böyle saçma bir duruma gelmemişti parti. Secim olsa kesinlikle baraj altinda hala bir onlem almiyor. Stepnelige devam et belki uzun adam bir corba parasi atar.
1 kasım 2015 seçiminde büyük oy kaybettirmesine rağmen siyasi olgunluk göstermeyerek hırsla koltuğuna sarılan ve rte'nin başkanlık ve cumhuriyeti yıkma planındaki konumuyla mhp'nin başında akp'nin truva atı gibi çalışan siyasetçidir.
ilk seçimde hala partisinin başında ise, partisini barajın altına sürüklemesi ve akp'nin ekmeğine yağ sürmesi mukadderdir.
dikkat ediniz dava dedim. bu kelime birileri için hiç bir şey ifade etmiyor olmalı ki '' benim dyp ile nikahım katolik nikahı gibidir. evladıma bırakacağım tek miras dyp kimliğimdir'' diyen, erzurum da bozkurt işareti yapan çocuğa ''onu yapma bizim dyp işaretini yap ''diyen birilerini 46 yıllık siyasi çizgisi belli olan mhp ye genel başkan yapmaya çalışıyorlar. arkalarına da cemaati almışlar. hayırlı olsun aşkınız. ama türkmen beyi bu hareketin dürüst, doğru, erdemli genel başkanıdır. sizin gibilere pabuç bırakmayacaktır.
olası bir erken seçimde mhp'nin başında girmesi halinde maksimum alacağı oy %11 olacaktır, baraj altında dahi kalabilir. kendi eliyle rte'ye başkanlığı verecek resmen bu inadıyla.
hocam adam akp ye destek verdi çünkü şuan devlette ikilem oluşturmanın sırası değil. devletin iç sorunu varken meclisin birbirine düşmesi yakışık almaz. aslında Bahçeli gerçekten çok milliyetçi ve becerikli birisi fakat bu taht oyunlarına plan yapmadan acele ile girdi tek yanlışı orada
akp'nin başkanlık sistemini getirmesi için elinden geleni yapan ve mhp içinde giderek büyüyen muhalefetten korkan siyasi. olur da muhalifler mhp genel merkezinin aldırdığı * kararı itirazla iptal ettirirse yandı gülüm keten helva. bundan sonra muhaliflerin önünü kesmek için elinden geleni ardına koymazsa şu olasılıklar gündeme gelir:
a) bahçeli, en yakın genel seçime kadar mhp başkanı olur. parti % 10 barajın altında kalır ve akp başkanlık sistemini getirmek için harekete geçer.
b) muhalifler, bahçeli'nin hesabını bozup önce mayıs ayında tüzük değiştirme, ardından da seçimli kurultayı toplatır. o zaman da bahçelinin günleri sayılı olur.
c) muhalifler kongreyi toplamalarına karşın mhp'yi bahçeli'den kurtaramazlarsa partideki bahçeli karşıtlarını alarak yeni bir parti kurarlar.
Harbiden bi git artık diye serzeniş ettigim lider.
Ulan 97 deň beri partinin başındasın olcak olsa bugüne kadar olurdu zaten senle hdp nin bile senden fazla oy alması senin zoruna gitmiyo belki ama biz milliyetcilerin çok zoruna gidiyo.
Zaten böyle giderse diger secimde barajı gecemeyecegi aşikar.
Sempati duyduğum partinin oy kaybetmesine sebep olan koltuk sevdasına tutulmuş yeteneksiz lider.mhpye oy atmamamın sebebi.adama baktığımda gerçek bir milliyetçi havası göremiyorum.emin olun koyu mhp liler bile memnun değil bahçeliden.