paralel ha , yanlış yaptın devlet bahçeli.
yarın seçim olsa barajın altında kalacaksın ben bile oy vermeyeceğim bu sefer desem de vereceğim biliyorum
Allah kahretsin.
bu da sürekli "okyanus ötesi" demeye başladı bu ara.
kurultay için toplanan partililere "okyanus ötesinden gelen talimata uydular" türünden birşeyler demiş.
olm bundan sonra ben de başıma ne geldiyse "okyanus ötesinden" bileceğim.
Hahaha yazık. Bütün bir ömürü siyasette bir dava uğruna harca, en sonunda koca bir ülke seni akp yandaşı ve koltuğunu korumak için akp denen oluşumun ağzının içine bakan bi zavallı olarak hatırlasın.
Tarihe böyle geçtin. Bitti. Geçmiş olsun.
7 haziranı da unutmadık. Koca bir ulusun kaderini değiştirdin belki de.
Kendini daha da küçük düşüremez herhalde. Resmen ak parti için stepne olduğunu kanıtladı bugün. Partisini, ülkesini düşünen biri olsaydı kurultaya izin verirdi ve insanlar biraz da olsa saygıyla hatırlardı kendisini. Ama şimdi ak partililer kadar kişiliksiz olduğunu kanıtlıyor. Barajın altında kal da gör okyanus ötesi güçleri bunak herif.
millet harbi mal adam dhkp c ye pkk ya karsı durdu terore karsi sonuna kadar devletleyiz bitiron dedigi icin akp li oldu. ama pkk lı can dundarın ovdugu bugun manset attıgı aksener ulkucu oylemi cidden bu ulkeden bi bok olmaz. can dundar birini ovup one cikariyorsa bu iste buyuk bir oc lugu var. adam bir numaralı pkk sever aksener icin ozel manset atmıs saka gibi.
Acaba birazcık mahcubiyet duymuş mudur diye düşünüyorken haber programına mhp genel başkan yardımcısı bağlanıp ankarada yasadışı bir toplanmanın olduğundan, mevcut yönetimin devam edeceğinden, aslında 4 kişinin resmi aday olmadığından vs vs bahsettiya, nasıl yaa dedim... Bari azıcık hımmm partinin yarısından fazlası memnun değilse, koca koca adamlar kalkıp toplanmaya gittiyse biz de azıcık değişiriz diyeydiniz... Gittikçe garipleşiyor durum, ne yazık ki kendisinden ötürü.
O değil de yıllar sonra herkes arkasından ne adammış yapışmış gitmemiş diyecek bari şimdi bırakmazsa. Bunu düşünse bir de?
bazilarinin zayifladigini dusundugu ama eski kurdun kendi partisinde hala hepsinden daha guclu oldugunu gosterecegi adamdir. tokatlayip gonderecek demisti dersiniz.
gitmesi halinde ben de dahil olmak üzere bir çok cehapeliden hatta akp liden oy alacak partinin lideridir. ama adamın işi yok ki. hayat gayesi yok. bırakıp ne yapacak ? çoluğu çocuğu karısı yok ? ölene kadar devam. partiye değil koltuğa bağlı adam. kılıçdaroğlu da öyle; son seçimde oyumuz şunun altına düşsün istifa ederim dedi; düştü de ; ama istifa etmedi it.
köşe bucak kongreden kaçan lider. ne güzel esip gürlüyordun. şimdi ise parti içine bile hakim değil. demokratikleşme partide de olmalı. varsın yarışsın diğer adaylarla.
son nefesine kadar yanında durmaktan şeref duyacağım genel başkanımızdır. ömrü hayatında dik ve onurlu yaşamış, ömrünü bu davaya adamıştır. bilhassa ülküdaşlarımdan sosyal medya da yazan kim olduğu belli olmayan kişilerin gazına gelmemelerini rica ediyorum.
devlet bahçeli başbuğ un sofrasından gelmektedir. birileri gibi tansu nun eteğinin altından değil. son sözü yine 'devlet' söyleyecektir.