adayların arasındaki tek ülkücü koray aydın'dır tebrik ederim demiştir. gıcık oluyosa demek koray aydın'a, adamın adaylığını bitirebilir bu açıklama. zira' hiç kimse bahçeli destekli birinin genel başkan olmasını istemiyor sanırım.
ordu başçavuşu hulusi efendiyi savunmaya geçmesi hangi akla hizmettir ortada zaten de, tsk bile adam gibi bir metin yayınlayamadı adamı aklamak paklamak için. "bi düğün bi cenaze, gezer tozarız, bizde böyle" cumurbaşkanının kızının düğününü de "devlet merasimi" yerine koymuştu aynı tsk açıklamada. devlet bey neden bu kadar saçma bir hareketi savunmak zorunda hissetti kendini?
bahçeli acaba neden bu kadar delirdi?
keşke zamanında colukcocuga karışıp torun torba sahibi olsaydı. şimdi bu kadar küçülmek yerine, emekliliginde torun torba severdi. yazık.
inadı ve hırsı yüzünden aklını yitirmiş bir meczuba dönüştü. gerçi türkeş vefat eğitinde de söylendi, bu adam bu hareketi bitirecek diye.