önümüzdeki aylarda öyle yada böyle mhp genel başkanlığı düşecektir. sonrasında parti içi bütün görevleri ve en nihayetinde parti üyeliği askıya alınacaktır.
gelecek seçimlerden kısa süre önce akp'ye katılacaktır. tabii ki öncesinde yandaş medya tarafından hakkında belgeseller yapılarak parlatılacak ve gerçek ülkücü diye gösterilecektir.
sayın bahçeli 19 yıldır kendisini her koşulda destekleyen ve bu güne kadar genel başkanlık yapmasına sebep olan üst kurul delegelerinin olağan üstü kurultay talebini dikkate alarak onların bu isteğine saygı duyarak kendisi kongreyi toplasa ve herkesi kucaklayacak bir istişare sürecini kırgınlık, küskünlük olmadan sürdürebilse idi hem kendisi, hem partisi hemde türkiye kazanacaktı.
şimdi öncelikle kendisi gönüllerimizdeki yerini kaybedecektir amma umarım ki kardeşler arasına kin ve husumet girmeden kardeşlik hukuku zarar görmeden bu süreç hayırlısı ile sonuçlansın.
Meral akşener için paralel demişti ya.
Valla kafası çalışmıyor bunun.
Paralel dedikleri kişiler herkesten çok istiyor akp ve tayyipten kurtulmayı.
Demekki paralel dediğin kişiler bile sende akpyi tayyibi gonderecek ışık görememişler. Gerçi ışık nasıl görsünler ki?
Her girdiği seçimde oyları azalmış bir lidersin.
bugün yaptığı grup toplantısında, tayyip erdoğan'ın yazdığı metni okuyan mhp genel başkanı.
konuşmasında sık sık paralel, okyanus ötesi ve gezi provokasyonu diyerek uzun adam yandaşlığını göstermiş oldu. yazık ki genç mhp seçmeninin gözünde gram prestiji kalmadı.
bir söz vardır bilirsiniz; zamanı geldiğinde koltuğu sıradakine bırakırsan, hürmet görürsün ve saygıyla anılırsın; yok eğer koltuğu zamanı geldiğinde bırakmazsan, birileri gelir zorla o koltuğu alır ve adın bir daha anılmaz. devlet bahçeli biraz daha inat ederse, yakında mhp binalarındaki çerçeveli fotoğrafları bile sökülecektir.
adayların arasındaki tek ülkücü koray aydın'dır tebrik ederim demiştir. gıcık oluyosa demek koray aydın'a, adamın adaylığını bitirebilir bu açıklama. zira' hiç kimse bahçeli destekli birinin genel başkan olmasını istemiyor sanırım.
ordu başçavuşu hulusi efendiyi savunmaya geçmesi hangi akla hizmettir ortada zaten de, tsk bile adam gibi bir metin yayınlayamadı adamı aklamak paklamak için. "bi düğün bi cenaze, gezer tozarız, bizde böyle" cumurbaşkanının kızının düğününü de "devlet merasimi" yerine koymuştu aynı tsk açıklamada. devlet bey neden bu kadar saçma bir hareketi savunmak zorunda hissetti kendini?
bahçeli acaba neden bu kadar delirdi?
keşke zamanında colukcocuga karışıp torun torba sahibi olsaydı. şimdi bu kadar küçülmek yerine, emekliliginde torun torba severdi. yazık.
inadı ve hırsı yüzünden aklını yitirmiş bir meczuba dönüştü. gerçi türkeş vefat eğitinde de söylendi, bu adam bu hareketi bitirecek diye.
kabak tadı vermiş liderdir. olm şu partinin başından bi git denilesi muhteremdir. koltuk güzelde işte icraat olmayınca bi mok ifade etmiyor ne yazık ki.
Devlet Bahçeli'yi sevmeyen sözde mhp liler
-Önce evlenip çocuk sahibi olamadı diye hakaret ettiniz. Sonra Osmaniye şivesi ile konuştuğu için "konuşmayı bilmiyor" diye dalga geçtiniz.
-Fıtratımız gereği devletçi bir gelenek ile yetiştiğimiz bu davada, terör karşısında devlet zayıf gözükmesin diye hükümete destek çıkacağını söyledi diye "Akp destekçisi" dediniz.
-Başınız her sıkıştığında şehitleri siyasete alet ettiniz. Önce Cengiz Akyıldız'ı kullandınız, sonra "Fırat Çakıroğlu'nun intikamı alınmadı, cenaze törenine gitmedi" diye prim yapmaya çalıştınız.
-Çalmadı, yalan söylemedi, eğilmedi, bükülmedi; buna rağmen "Yaşlandı, artık gitmesi lazım, taze kan lazım." dediniz.
-Zenginleşmedi, mal mülk sahibi olmadı, gerektiğinde evine gitmedi. Sade yaşadı, tek yaşadı, dik durdu; "Koltuk sevdalısı, bu parti onun babasının malı değil." dediniz, hakaret ettiniz.
-Gezi parkı için "Başbuğ, başını bir ülkücünün çekmediği hiçbir harekete katılmayın diyor. Bunun için biz bu eylemin içerisinde yer almayacağız. Eyleme katılmak isteyen vekiller, partiye istifasını verip gitsin" dedi. Hep bir ağızdan: "Bahçeli Ülkücü gençliği sindiriyor, korkutuyor, baskı kurup köreltiyor." diye ver yansın ettiniz. Eylemin daha sonra bir terör propagandası olduğu ortaya çıktı, onlarca terör militanı gebertildi.
-Genel seçimler sonucunda Akp ile koalisyon kurmadı diye eleştirdiniz, bugün "Bahçeli akp'nin destekçisi, o koltuktan inmeli" diye haykırıyorsunuz.
-Chp'nin koalisyon teklifine net bir şekilde "Ben içerisinde hdp'nin olduğu bir koalisyonda yer almam." diyen Bahçeli'nin bu davranışına bile destek çıkmadınız, sustunuz.
-Çözüm sürecinin en başından beri hata olduğunu söyledi, terör örgütünün silahlandığını, ülkenin ve milletin kötü durumlarla karşı karşıya kalacağını duyurdu; "işte benim liderim." diye sahip çıkmadınız.
Şimdi geçtiniz karşısına, Başbuğ Türkeş ile bir kez olsun yan yana fotoğrafı olmayan, 1980'de Ülkücü Hareket dar ağaçlarında can verirken, evinin penceresinden perdeyi aralayarak izleyen, parti parti dolaşıp, aradığını bulamayınca yuva yıkmak için MHP'ye gelen dolap beygirlerini savunuyorsunuz.
Çevirdiğiniz her oyunda, oynadığınız her rolde, kurduğunuz her tezgahta Allah'ın laneti ile karşılaşın. Önkuzu'nun, Kılıçkıran'ın, imamoğlu'nun, Çakıroğlu'nun ve daha birçok şehidin emaneti olan bu dava'yı, bu partiyi at çiftliği gibi oynatma emeli olanlar yanlış yoldadırlar.
Devlet Bahçeli'nin Evlatlarıyız!