insanlığı cidden çok güzel siyasetciligide biliyor.ama artık liderlik yapacak durumda değil diye düşünüyorum.koltuk sevdasını bırakmalı önemli olan davadır kişiler değil.
Not:mhpli değilim.
Her geçen gün, nefretimin arttığı, havayı koklayıp, duruşunu bozmakta sakınca görmeyen, inadı ve kaprislerinden ötürü, ılımlı olmaktan uzak, partisinin bu denli kan kaybetmesine neden olan, zannımca artık bunama semptomları gösteren kişi ve parti başkanıdır.
Akp ye fazla destek oluyor du bakalım reyiz bu işin içinden ne çıkacak.
Ortada akp gibi allah bir dese inanmak için iki kere düşünmek gereken bir parti var. .
pkk ve fetö operasyonlarından sonra ohal kararı konusunda da hükümeti kendi sözüne getirmiştir. ancak bu ülkede bir icraati kimin söylediği değil de kimin yaptığı dikkate alındığından dolayı kendi fikirleri ve kendi muhalefeti akp'ye mal edilmekten kurtulamamaktadır. ondan sonra da kamuoyu tarafından bahçeli = akp'nin stepnesi olarak görülmektedir.
Dr. Insandir en azından akademisyen olması liyakati yönünden üniversite diplomasının sorgulaması gündeme gelmemiştir bu da artıdır ata da iyi bindiğini tahmin ediyorum ayriyetten dilini konuşmalarında bıraz sadeleştirse bizim köydeki halil dede zorlanyormuş anlamaya.
yalnız şöyle bir şey var entryleri okuyunca: resmen burada akp li ve akp li olmayanlar kapışıyor. mhp li yok gibi. adamların sikinde değil gibi.
akp liler bahçeliyi istiyor diğer kesim istemiyor. sonra diyorlar ki size ne oluyor?
ulan bu ülkede merkez sağın önemi çok güçlü, mhp nin güçlenmesini aklı başında olan herkes ister. eğer akp bu haldeyse bunun nedeni merkez sağın çökmesidir. mhp sağı güçlü tutarsa muhafazakarlar hortlamaz.
bahçeli hep akp ile ortak çizgide gidiyor ve bu hareketi mhp lileri akp nin arka bahçesi haline getiriyor. yıllarca da sürekli düşüşe giden mhp artık bitme noktasına geliyor ve bunu sağlayan kişi de bahçelidir.
günlerdir yaptığı pek çok hareketi beğeniyorum. darbe kokusuna göre değil en baştan darbecilere karşı durması eziyet edilen askerin de, kurşun yağmuruna tutulan halkın da hakkını vermesini takdir ediyorum.
fakat bu yaptıklarının sebebinin o koltuğunun sevdasıdır. akp desteği olmadan o koltuğunda durmasının mümkün olmadığını biliyor. bu yüzden var gücüyle uğraşıyor.
Bugüne kadar bir partiye oy vermedim ve siyasette olan kişileri sevmedim, desteklemedim. Ama devlet bahçelinin bu darbe sürecindeki tutumu ona saygı duymamı sağladı. Yine en aklı başında olan bu adammış.
Çoğu insana göre gidişi veya kalışının mhp yi iktidara taşımayacağı kişi. Ne kadar kendisine mhp li bile olmayan ateist,komünist ve solcular tarafından hakaretler edilsede ,bu arada bunlara noluyor mk,kendisi yardımsever ve milliyetçi bir kişiliğe sahiptir.
Akpliler in işine geldiğinde övgüler yağmur oluyor işine gelmediğinde püskevitçi yavru muhalefet.
Kendi içinde tutarlı bir insan tek sorunu devlet ve hükümet kavramlarını çoğu kez karıştırması. ..