koltuk sevdalısı. buna dava adamı diyen biri varsa şunu da okusun bi zahmet: bir dava insanı kaybettiyse sırf davasına zarar gelmesin diye kendi koltuğunu hiçe sayar ve gider. bunun dava adamlığıyla uzaktan yakından alakası yoktur. başarısızsan davana zarar veriyorsun demektir ve senin başta olman mhp ye zarar veriyor. sense mhp yi değil kendi koltuğunu düşünüyorsun.