7 hazirandan beri akp yandaşlığı ile suçlanan siyasetçi. o zamanlar mhp içinde bile kendisine karşı sesler yükselse de tam aksini savunuyordum. yaptığı hemen hemen tüm hamlelerini destekledim. medyanın kendisini farklı tanıttığını söyledim.
çünkü bir yanda hdp'yi barajı geçirdiğine milleti inandırabilen havuz medyası, öbür yanda mhp ile hdp'nin rahatlıkla koalisyon kurabileceğini düşünen muhalif medya vardı. iki tarafından tepkisini çekti ve olan oldu oylar düştü.
bu vakitten sonra bahçeli de büyük bir değişim yaşandı. muhtemelen seçimi kaybetme sebebi olarak medyayı gördü. gerçek sebebi elbette buydu ama medyaya bu imkanı kendisi vermişti. yaptıklarını doğru şekilde anlatmayı başaramadı. canlı yayına çıkıp tespih kolleksiyonunu falan anlattı seçime bir hafta kala.
siyaset doğru hamleler kadar, kendini pazarlamayı da gerektirir. bahçeli bunu gerçekleştiremedi ve mecliste pkk'nın altına düşürdü partisini.
böyle bir fiyasko kabul edilemez. tamam sen haklısın belki ama kurultayda çıkar anlatırsın, yada anlatamadın mı gidersin. 20 senedir partinin başında mhp ne zaman iktidar olacak. muhaliflere mi güvenmiyorsun ? çıkar kendi adayını. hadi meral paralelci, sinan avrasyacı dedin. peki daha yeni yetki verdiğin koray aydın ve ümit özdağ ne sebeple istemiyorsun. bunlardan birisini desteklesen zaten kazanır. he onlarda sorunlu isimlerse kusura bakma ama sorunlu sorunlu parti içinde yükselterek sen yarattın bu sorunları git şerefli şekilde istifa et...
bugün tahminimce 1 kasımda mhp'ye oy verenlerin %80-90 kadarı istemiyor* seni. akpliler gibi sağa sola paralelci diyerek mhp seçmenini uyutamazsın. çünkü mhp seçmeninin eğitim seviyesi akp'ye göre çok daha yüksek. büyük resmi gördüm diyen akp seçmeni ve selo iyi saz çalıyor diyen hdp seçmeninin aksine mhp seçmeni düşünerek oy verir.