Sanirim buyuk resmi goren kalp gozu acilmis kitleden.
Secimde mhp baraji asamayacagina gore, tayyip'in kabinesine girer.
Partinin lideri olup, davanin lideri olamayan bi herif.
Devlet bahçeli'ye eskiden saygı duyardım. Her ne kadar kendisini siyasette başarılı bulmasam da en azından dürüst olduğuna, vatanını siyasi çıkarların ötesinde gördüğünü sanırdım. Oyumu çoğunlukla lideri olduğu partiye verdim. Şu an kendisinin yaptıkları yüzünden ne kendisine ne de partisine saygım var. Başkanlık sistemi ülkenin bölünmesine neden olur diyordu dün, bugün tam destek durumunda. Eminim ki birçok seçmeni kendisine kızgındır ve oylarını vermeyecektir.
Bugün anayasa değişikliği ile ilgili olarak yaptığı açıklamadan sonra kendisini sadece puskevit şakası ile anacagim. Bu saatten sonra ne demiş diye iki satır bile hakkında okumam . Ne yazık giderken mhp yi de götürdü.
defalarca çevremdeki dostlarımada söylediğim gibi. inşallah senin yaptığın dogrudur bahceli. ben sonunda utanmaya razıyım. ama yok eger doğru olan bizim dediğimiz ise bu vebalin altından. hiçbiriniz kalkamayacak.
Chp hakkında hakkaten cok ağır açıklamalar yapmış.
Baskanlik yanlisi ya da aleyhinde biri olarak soylemiyorum bakin. Bence bahcelinin bilhassa bu son cikisini mhpden, chpden ve hatta akpden bircok insan anlamlandiramiyordur. Kafam karıştı lan harbiden.
zamaninda ecevit icin bunadi, yaslandi, hasta bir git artik be diyen medya bu adama susuyor ilgincc...
benim anlamadigim sudur arkadaslar bizler bu adama kiziyoruz, ama bakiyoruz mhp delegesi cok kalabalik hic kimse cikip sen partinin misyonuna gore hareket etmiyorsun demiyor.
keza ayni sey akp icinde gecerli binaliye kimse bizim bakanligimizi neden tehlikeye atiyorsun sen parti lideri degilmisin demiyor..
davutoglu ve binali hic bir zaman erdogana ben bu ulkenin basbakaniyim bana ne yapacagimi soylemeyi birak demiyor.. sen ve ben basbakan ile cumhurbaskaniyken neden benim sifatim dusuyor baskanlik senin oluyor demiyor?
neden 400 milletvekili tek adama boyun egerken madem bu yola giriyoruz bende baskan adayiyim diyemiyor? neden lobi olusturup caydirici bir etki yaratmiyor?
bunu her turlu basarisizliga ragmen en sade ornekle ifade edecegim Aziz yildirim tipi sistem kongresinde o kadar cok yanci insan varki baskasinin hic bir sansi yok..
turkiyede sirketin mi var gm tanidik olsun isi bilmesede olur. bakanlik mi bizden biri olsun siktir et yeterliligini dendikce bizden bir bok olmazz
Bugüne kadar yaptığı her erken seçim çağrısı kendisine şemsiye olarak dönmüşken hala erken seçim çağrısı yapmaktadır. Miting meydanında AKP'ye değil bana oy verin ben de AKP'ye her koşulda destek vereyim mi diyecek?