Referandum için "evet" propagandası yapacaklarını hatta akpyle birlikte meydanlara ineceklerini söylemiş diyorlar.
Bu adamın sağlam şantaj kasedi var. Bu kadar şuursuz olmasının izahı olamaz. Kronik rte sendorumu da olabilir. O da her 3 ayda bir çelişkili konuşuyor.
Meydanlara kaç kişi toplayacaklar merak ediyorum. Çoğu il ve ilçe teşkilatı muhalif en sağlam kalelerinde bile bir avuç insana konuşabilir. Öyle olsa da makarayı izlesek.