Başkan yapmak için evet oyu veridiği tayyip erdoğan hakkında şunları da söylemiştir.
''Her gün yalan söylüyor. Her gün hakaret ediyor. Peki kimdir bu gafil, kendisine Cumhurbaşkanı diyen 17-25 Erdoğan. Be hey densiz, bey hey kanun tanımaz, ahlak bilmez; sen Cumhurbaşkanısın, sen devletin başısın. Ne geziyorsun meydanlarda, bizimle ne uğraşıyorsun? ''
nasıl bir kasedi var ben de çok merak ediyorum. eğer kasedi yoksa muhalif mhplilerle mi tehdit ediliyor. kesin bir tehdit var ama sanırım açmayın dedeler durumu mevcut. allah koru yareppim.
başkanlık sistemi için yeni anayasa hakkında ittifak yaptığı akp hakkında şunları da söylemiştir.
''AKP yönetimi Türkiye’nin bahtını kapatan şer ittifakıdır. AKP yönetimi oyundur, tertiptir, tahriktir.Bu aziz ülkenin AKP’den kurtulması da haktır. Yoksa iç savaş kapımızdadır, bölünme dibimizdedir.''
Başkan yapmak için evet oyu veridiği tayyip erdoğan hakkında şunları da söylemiştir.
“Büyük Ortadoğu Projesi'ne yardım ve yataklıktan gurur duyan Erdoğan'dır. Sizler işsiz ve yoksul gezerken evlatlarına gemiler alan, soygundan servetler alan Erdoğan'dır. Sizler bir öğün aç diğer öğün tok haldeyken, Ankara'ya 1 milyar 370 milyon liraya kaçak, karanlık saray diken Erdoğan'dır. Sizler geleceğinizi borçlanırken devletin kasasını boşaltan, hazineyi yağmalayan soyguncuları koruyan yine Erdoğan'dır"
başkan yapmak istediği tayyip erdoğan hakkında şunları da demiştir.
“Erdoğan'a millet nedir diye sorsak, '36 etnik yığın' der. Erdoğan'a demokrasi nedir diye sorsak, 'vasıta' der. Erdoğan'a milli irade nedir diye sorsak, AKP'ye oy verenleri gösterir. Erdoğan'a şeref nedir diye sorsak, 'ilk kez duyuyorum, nerede satılır, hangi villada bulunur' diye cevap verir. ''
Başkan yapmak istediği tayyip erdoğan hakkında şunları söylemişliği vardır.
“Kuran, Kâbe, Diyanet, imam hatipler, başörtüsü Erdoğan'ın propaganda malzemeleri. Bu nasıl bir edepsizliktir? Başkanlık sistemi getirmek için yüce kitabımızı ne hakla kullanmaktadır? Sıffin'de Kuran'ı mızrakların ucuna asanlarla, Erdoğan'ın ne farkı var? Bunlar münafıklık alametidir. Bu olanlar yoldan çıkmanın belirtisidir. ''
Başkan yapmak istediği tayyip erdoğan hakkında şunları söylemişliği vardır.
''Erdoğan sen Esad'ın kirli bir kopyası, Pensilvanya'nın eski sevdalısı, Vashington'un daimi tutsağı, Kandil'in tavizsiz havarisi, Ermeni hısmı, Türklüğün yaşayan düşmanısın”
(bkz: numan kurtulmuş)
(bkz: süleyman soylu)
(bkz: yiğit bulut)
vs.'de olduğu gibi siyaseten tam tersi bir çark ediş yaşamıştır. işler nihayetine vardığında hatırlanmadan yitip gidecektir.
kendisinin ve partisinin geleceğini bir takım sözlere bağlamış (olduğunu zannettiğim) kişidir.
zaferden sonra kendisi ve kendisine yakın olanların bir yerlere getirilmesi konusunda anlaşmış olmalıdır.
Ancak, o tekerlek tümseği bir aşarsa, ki aşacak gibi duruyor;
bundan sonra iktidar sahiplerinin vermiş oldukları söze sadık kalmalarını sağlayan en ufak bir hukuki neden/gerekçe kalmıyor.
başkanlık sonrası, farz-ı muhal, bir KHK ile ülkücü kıyımı yaşansa ve eş zamanlı bir federatif yapılanmaya gidilse, bunun karşısında hiç bir yaptırımı/etkisi gücü kalmamıştır Bahçeli'nin.
daha bir kaç ay önce desteklediği kişilerle desteklediği o başkanlık ile ağzına geleni söyleyen birinin 180 derece ters dönmesini
nasıl içlerini sindiriyorlar. bunların aileleri yakınları eş dostları varsa takıldıkları kahvelerde eş dostları sövmüyor mu bunlara?
ne dağıtacaklar vekillere, eş dosta bu başkanlık gecerse?
bu adamları nasıl ikna ettiler diye düşündüm. küçük bir alışveriş listesi yaptım. Şöyle baktım. Burdan da güzel bşlık çıkarmış.
Çıkaralım o zaman.
- garanti vekilliler
- bbir adet garanti başkan yardımcılığı - eski stepnelere uygun olacak şekilde
- 3-4 bakanlık
- eşe dosta dağıtmak için 50-60 bin garanti sağlam iş.
- eşe dosta dağıtmalık milyonlarca liralık bir sürü ihale.
- mütahitlerin satamadıkları dairelerde bir kaç yüz beleş daire.
- çocukları için güzel okullara garanti geçiş.
- ha bir de bir kaç santaj kasedi, cd'si, dvd!si, usb belleği, sd kartı, bunların yüklendiği gizi depolama linleri.
Türk siyasi tarihinin en büyük tornistanını yapmıştır, 1 sene önce başkanlık bölümle diyen bir milliyetçi 1 sene sonra Nasıl evet der, derse ona artık milliyetçi denir mi? Kendin ne yapıyorsan yap da koca partiyi neden alet ediyorsun buna, kendin geç AKP'ye çok istiyorsan MHP'nin yakasını bırak.