bir aralar başkanlık sisteminin özerklik getireceğini, bu yüzden asla işbirliği yapmayacağını söyleyen daha sonra ipten kurtaran kurtarıcısına minnet borcunu bu şekilde ödemeyi uygun bulan siyaset adamı.
Konusmalarinin en heyecanli yerinde sesini yükseltirken elini de önüne dogru savurarak, "mina kodum sefersizleri" diyormus imaji uyandiran bir hareket yapan siyasetçimiz.
Doğrular değişebilir ve bahçeli değişen doğrularla beraber değişebilir. Kendisi ne makam ne güç için vatanını satacak kişi değildir. Ne yani güya "dönmüş" olmamak için fikir hayatını çerçeveletip çivilesemiydi? Doğrunun peşinden giden adamdır kendisine saygım ve güvenim sonsuz.