Ne yaptılar sana başbuğum? Çok mu korkunçlar yoksa çok mu sinsiydiler? Ya da rüyandaki keramete göre mi yaptın bu dönüşü? Neyse, allah tamamina erdirsin insaallah!
her geçen gün yaptıklarıyla, hakkında öne sürülen ' eşcinsel kaseti var ' iddialarına inanmama zemin oluşturan siyasetçi. zira başka bir izahını bulamıyorum.
Bütün siyasi hayatı hamasetten ibaret olan, siyasi hayatının sonuna gelmiş lider. Evet diyerek oyunlar bozulacakmış, kardeşlik gelecekmiş, ülke uçacakmış tarzında konuşması içler acısı bir durum, referandum da hayır çıkarsa en büyük sevincim bu ismin siyasi sahneden ilelebet çekilecek olmasıdır, eskiden severdik sevgimizi tüketti, saygı duyardık saygımızı yitirdi.
hükümet ortaklarına kürdistan bayrağı'nın hesabını sormaya kalkışmış ama soramamıştır.
kıvır türkmen beyi kıvır.
--spoiler--
Sayın Cumhurbaşkanı bundan haberdar mıdır? Sayın Başbakan, Çankaya'da Barzani'yle konuşurken, arkasına dönüp de nedir bu bayrak, kim koydu buraya diyebilmiş midir?
--spoiler--
ahahaha.
yok lan yok onların haberi yoktu, göklerden gelen bir kararla dikildi o bayrak oraya.
parti içinde kaybettiği desteğin bir kısmını dahi olsa geri kazanabilmek için kürdistan bayrağı konusu üzerinden milliyetçilik oynayıp, güya hükümete vuruyor.
yahu demezler mi adama "sen bunca senedir başka bir ülkenin milletvekilliğini mi yapıyordun?" diye. bu iktidarın teröristlerle masaya oturduğunu, onlara koltuk verip bürokrasiye dahil ettiklerini, sınırdan silah geçirilirken "hadi biz bakmıyoruz." deyip adına da kürt açılımı dediklerini hiç mi görmedin?
iyice rezil ettin be kendini. şunun şurasında kaç sene daha siyaset yapacaksın? en azından yıllar sonra devlet adamı olarak hatırlanacaktın. ama gel gelelim bundan sonra bırak devlet adamı olmayı kimin adamı olduğun bile hatırlanmayacak.
Türk siyasetinin en rezil kişisi. Gerçekten arkasından bunu anacak mhpli olduğunu sanmıyorum. Hayatımda mhpye oy atmadım asla da atmam. Ideolojik terslikler var aramızda ama kim ne derse desin ilkeli tutarlı ve ota boka karışmayan bir partiydi. Şimdi bu herif kaşar etti partiyi.
sayın "yasal olarak particilik yapamayan yarı başkancık rte" yle mühim bir sözleşme yapmış olacak ki tabanının büyük kesimini karşısına alma riskine girdi. artık rotasını değiştirdi ve siyaseti birakmazsa erdoganla iki dönem daha devam eder.