bugün seçim olsa akp'ye oy verirdi. kaç gündür erdoğan'a şunu sormasını beklerdim;
- fethullah ordumuzu ele geçirirken sen ne yapıyordun?
bu soruyu sormayan ve erdoğan'ın politikalarına %100 destek veren milliyetçi mi olur? erdoğan zamanında milliyetçiliği ayaklar altına almış olmakla övünen birisi. bu ülkede iktidar sorunlu, muhalefet sorunlu, herkes sorunlu.