Acaba birazcık mahcubiyet duymuş mudur diye düşünüyorken haber programına mhp genel başkan yardımcısı bağlanıp ankarada yasadışı bir toplanmanın olduğundan, mevcut yönetimin devam edeceğinden, aslında 4 kişinin resmi aday olmadığından vs vs bahsettiya, nasıl yaa dedim... Bari azıcık hımmm partinin yarısından fazlası memnun değilse, koca koca adamlar kalkıp toplanmaya gittiyse biz de azıcık değişiriz diyeydiniz... Gittikçe garipleşiyor durum, ne yazık ki kendisinden ötürü.
O değil de yıllar sonra herkes arkasından ne adammış yapışmış gitmemiş diyecek bari şimdi bırakmazsa. Bunu düşünse bir de?