Bizim millet, saf bir anadolu köylüsü ne ister?
Biraz din olsun, allah desin.
tabiki bir de vatan ve millet desin.
partisi mhp'de ikisi de var. Hatta %60'lara bile varabilecek taban var. Ama olmuyor azizim bu adamla olmuyor. Ya ben kaç kişi duydum "hdpli olmasa demirtaşa oy veririm" diyen. Adamda liderlik vasfı var. Bahçeliyi kendi seçmeni dahi sevmiyor. Bak memleketim kars'ta ne kadar oyu düştü adam hala akıllanmıyor. Miting bile yapmıyor amk. Daha da düşer oyları inşallah.
Bağırıp sinirleneyim de haklı sansınlar mantığı olan insan,eskiden kendisini severdim hem komik hem kararlı bir insandı, ama sonraları anladım ki liderlik dava hak getire,derdi koltukta kalmak milliyetçiliği ümmetçiliğe yaklaştırmakmış,zaten türkiyeyi akpnin elinden kurtarabilmek için tek şansı da direkt çöpe atan da kendisidir,diyeceksiniz adam kılıçdaroğlunun gel başbakan ol teklifini reddetti ne koltuk sevdası, başbakan olsa 4 sene olurdu sonraki seçimde mhp baraj altı kalırdı, kendisi uzun vadeli yatırım yapıyor.
Yaptıkları günlük politika zannedilen, geniş çaplı bakılmayan, mhp'yi mafyamatik görüntüden çıkaran, daha türkçü bir parti olmasını sağlayan adam. Siyaseti yağ bal sananlar, fazla atıp tutmasın. Hakkını vermek lazım.
sayesinde mhp'nin oyları düşecek ve hdp mecliste üçüncü parti konumuna gelecektir. hatta partisinin baraj altında kalması bile mümkündür. ulan seçim sonrası korkusundan saraya kapanan tayyip bunun yüzünden yine muhtarların karşısında şov yapmaya başladı.
laftan başka hiçbir icraat üretemeyen, girdiği 12 seçimin hepsini kaybeden, anayasaya karşı olsa bile sözlerini dinlemeyenleri mirasyedilikle suçlayan siyasetçi.
onun gibi düşünmeyen herkesi partiden ihraç etti. diktatörün kelime anlamı kendisinde mevcut.
ülkenin yönetimsiz kalması umurunda değil. varsa yoksa oyunu nasıl arttıracağı derdinde.
o yüzden her lafında cumhurbaşkanına saldırıyor.
derdi gerçekten vatan millet olsa hdpkk' ya da iki çift laf ederdi, çözüm üretirdi.
nerde onda o yürek.
nasıl bir kasetmiş ki koskoca mhp' yi birilerine oyuncak etti.
akpyle bütün bu koalisyona seçim hükümetine ilk baştan kapıyı kapattı devlet. düşündü ki akp chp ile iktidar olur ve bende iki partinin davasını satan partililere bir daha oy vermeyecek olan seçmenine konarım. bir daha ki seçim banko bende dedi. sonra baktı chp gelmedi. hdp ye teklif dahi edilmedi hem de anasını sikiyor afedersin teröristlerin, hassiktir dedi ama olsun seçim hükümetini sike sike akp hdp ile mecbıren yapacak bende tüm bu bombalamaları buna çekerim hdp ile el ele derim oyumu artırırım dedi.. sonra baktı ki tuğrul türkeş gitti bakan teklifini kabul etti. böyle küçük şeyler peşinde koşan bahçeli gibi bi adamın peşinde zaarlık yapmayı bıraktı. şimdi ne diyecek? hdp ile el ele de diyemez alparslan türkeşin oğlu ordan bakan oldu. ihraç da edemez. mhp hdp el ele derler. yani noldu? millete sokacam derken durup oturduğu yerde çevirdi götüne soktu.
ergen kızlar gibi her şeye hayır diyen, politikası ve ne istediğini asla anlayamayacağınız devlet bahçeli artık bitmiştir, iflas etmiştir,
%70 oyla tek başına iktidar olma şansı olsa bile hükümette yer almaz bence, eskiyi hatırlıyor, korkuyor, kendine güveni zerre miktar kalmamış,
muhalefette kalıp her şeyi eleştirmek varken neden sorumluluk alsın ki hem?
Nevruz'u kürtlere teslim eden ismet inönü gibi davranmakta olan siyasi kişilik.
30 Ağustos kutlamalarına katılmamak da neyin nesi? Neyin kafasını yaşıyorsunuz sayın Bahçeli? Sen Milliyetçilerin liderisin HDP'liler gibi davranamazsın! insanlara küsebilirsin ancak milletin zafer gününde orada olacaksın! Bu ne saçma bir hareket!