vakit kaybetmeden cikip aciklama yapmalidir. kaossa kaos diyip gencligi sokaga yikmalidir. ayni seyi kilicdaroglu da yapmali. sag sol yok vatan var ne gerekiyorsa yapilir ama bu vatani o %52ye birakma niyetim yok benim.
Pkk'nın gizli yapılanmalarını, hdp'nin seçimden sonra yapacaklarını, akpnin onların destekçisi olduğunu çok uzun zamandır söyleyen önder. Bu adamı dinleseydiniz ne şehit haberi gelirdi ne asayiş bu şekilde sikik olurdu ne de ekonomi böylesine berbat olurdu. Ee tabi siz uzun ve yaratıcı politikalara değil, günlük ve hiçbir yaptırımı olmayan akp politikalarına alışkınsınız. Bu adam bu aptal insanlara fazla.
Pkk'nın gizli yapılanmalarını, hdp'nin seçimden sonra yapacaklarını, akpnin onların destekçisi olduğunu çok uzun zamandır söyleyen önder. Bu adamı dinleseydiniz ne şehit haberi gelirdi ne asayiş bu şekilde sikik olurdu ne de ekonomi böylesine berbat olurdu. Ee tabi siz uzun ve yaratıcı politikalara değil, günlük ve hiçbir yaptırımı olmayan akp politikalarına alışkınsınız. Bu adam bu aptal insanlara fazla.
Biz barış süreci derken onlar silah stokluyorlarmış diyen bir sözüm ona olaylardan habersiz liderin aksine her şeyi ta ilk günden tek tek anlatan biridir.
Sev ya da sevme istersen faşist bul ancak şu bir gerçek ki bu adam kral çıplak demişti.
ne yapsın olum bu adam daha, liderlik vasfından kastınız nedir?
diyarbakır'da serok,
akdamar'da ermeni,
edirne'de musevi,
oslo'da müzakereci,
tunceli'de terörist rıza destekçisi,
heybeliada'da ortodoks,
iç anadolu'da milliyetçi,
karadeniz'de gürcü,
bebek katiliyle ağız birliği yapmadığı için mi liderlik vasfı yok?
nedir yani bir söyleyin de öğrenelim.
namuslu namussuz filmindeki şener şen gibi üstünü başını mı parçalasın canlı yayında ne yapsın?
rte'nin cumhurbaşkanı, küçük ahmet'in başbakan, terörist sevici kılıçdaroğlu'nun parti lideri, bağlamacı terörist demirtaş'ın barış güvercini olduğu siyasi ortamda bahçeli peygamberdir..
şimdi reis sen ülkü ocaklarına haber salıyorsun. saldırın sağa sola yolda gördüğünüz pkk'lı olabilecek onlara yardım eden kürtleri tek tek indirin diye.
sonra çıkıyorsun televizyona elinde saz ile barış şarkıları söylüyorsun.
biz her adam katlettiğimiz de ama ölmesin insanlar ölmesin çocuklar ay çok üzüldüm diyorsun. ama bize hiç bir şekilde tepki göstermeyerek bunu yapıyorsun. hümanist ol sosyalizm çağrısı yap. çaktırmadan da diyanete giydir.
inan bu seçimde yüzde 70'ten aşağı oy almayız. karaktersiz olmak gerekiyorsa demek ki. he unuttum bir de seni başkan yaptırmayacağız de o da önemli çünkü. çünkü bundan 5 sene önce başkanlık sistemi olmadan önce pkk adam öldürmüyordu.
neyse reis biz diğerlerini boş verelim kendi stratejimize bakalım.
edit: bu entry'yi bilerek silmiyorum ki her gördüğüm de utanayım.
tam bir boş.
bakınız lider demedim çünkü öyle bir vasıf ı yok alt yapısı da bunu biliyor. Fakat hem ellerinden bir şey gelmiyor hemde iktidara karşı onu savunuyorlar ey bahçeli senin yüzünden teşkilatın b çare durumdalar.
sözcü gazetesindeki habere göre erdoğana sağlam geçirmiştir.
--spoiler--
“400 milletvekili olsaydı bunlar olmazdıö açıklaması milletimizin yüreğine ateş gibi düşmüştür. Bu sorumsuzluk ve ganimet avcılığı Erdoğan’ın alnına kara bir leke gibi yapışmıştır. Şehitlerimizin önemli bir bölümünden dahi haber alınamadığı kara günde Erdoğan’ın vicdansızlık ve insafsızlıkta kırılması zor bir rekora imza atması hafızalardan silinmeyecek bir rezalet olarak anılacaktır. Cumhurbaşkanı ya sesini kesmeli ya da çekip gitmelidir. Artık sabır ve sinirlerin tahammül eşiklerinden, hazmetme sınırlarından taştığı iyi bilinmelidir.”
--spoiler-- http://www.sozcu.com.tr/2...eliden-acil-cagri-929950/
Ulan insanın da ülkelerin de bir öncelik sıralaması vardır.
Bu ülkenin önceliği akp belasından kurtulmaktır.
Sen ol başbakan. Akp iktidardan bi düşsün. Sonra devletin denetleme mekanizmalarını kurullarını bi işlet. Sayıştay raporlarına bi bak. Emniyet raporlarına bi bak.
Sonra da de ki "uzun gel bakayım buraya"
"bilal gel yavrum buraya"
Boyunsuz muammer, rıza, saatçi bakanım siz de gelin.
Alayını bi silkele. Bunu yapacam diye oy istemedin mi.
Oy isterken, bütün bu akp den,17-25 Aralık tan hesap sorcam tatavasını nasıl yaptın? Tek başına iktidar olacağını düşünerek mi yaptın.
Elin mahkumdu koalisyona.
Bütün bu akp yi alaşağı etme operasyonun ardından, hdp ye de gidip bir başbakan olarak, başbakan yetkisiyle "çözüm süreci bitmiştir akıllı olun" de.
Olmadı 2 sene sonra bütün bunları yaptıktan sonra seçime git. Bak bakalım tek başına iktidar oluyor muydun, olmuyor muydun.
Gezi olaylarında, kobani olaylarında Ülkücüleri sokağa dökmeyen bahçeli ülkücüleri neden şimdi sokağa döktü?
cevap gayet basit sokağa çektikleri üzerinden darbe planlanıyor.
koalisyona katılma, ilk günden "millet bize ana muhalefet görevi verdi" de ama mecliste en az sandalyeye sahip ol sonra da utanmadan milleti sokağa çağır.
bu zihniyete hala oy veren varsa yazıklar olsun.
her zaman dediğim gibi hdp-pkk olmazsa MHP de olmaz.
Hükümetin kaos planını ve son iki gündeki olaylar devam ederse iç savaşa kadar gideceğini bile bile ülkücüleri sokağa dökerek oy kasmaya çalışan adam. Süreç başladığında pkklılar halayla karşılandığında bile sokağa çıkarmadı kurtçuklarını. Ama şimdi akpnin işine yarayacak hem de ölümler üzerinden siyaset yapıp oy toplayacak ya durur mu.