Herkesle alenen taşak geçen faşo. Bugün çıkmış "iBB davası canlı yayınlansın derken haksız mıydık? Bak, CHP'liler ne suçlar işlemiş" demiş. CHP'nin "yargılama TRT'den canlı yayınlansın" önerisini niye reddettin o zaman?
Yalnız bu adam yüzünden numeroloji ye olan inancımı yitirdim.
Misal bir video izliyorum, komplo teorileri ile alakalı, işte 2025'in rakamlarını toplayın şu ediyor, bilmemkimin rakamlarını toplayın şu ediyor bakın ikisi de eşit bu ezoterik olarak şu şu demektir diye adam anlatırken istemsizce içimden devlet bahçeli sesiyle 40 yapar diyorum ve tam o anda büyü bozuluyor.
Sözlerine ve hitabına bayıldığım lider.
"Her ceviz yuvarlaktır ama her yuvarlak ceviz, ceviz değildir."
"Her insan insandır ama her insan, insan değildir!"
Yıllardır Fethiye semihe yaptırdığı işleri ak partiye sevk edine işin rotası değişti. Şimdi kimse yakalanmadan korkmuyor çünkü artık emirler yukarıdan geliyor.
Fetiye Hayriye dokundurtmuyor çünkü işin ucu kendisine çıkıyor. Yoksa en yakınların külliyeyi takip ediyor, ama senin haberin yok.
Buraya soruşturma açtırdığında ortada şahit bırakmıyor. Bunu birkaç whatsap mesajı ile ayarlayabilir. Ama ak partinin elinde güçlü deliller var. Dinleme izlemeden tut, evrakta sahteciliğe kadar.
işte zirvelerde bu kısmı hallediyor. O zaman soruşturmalardan kurtulmak mümkün olmuyor.
"Sömürgeci efendilerinin tembih ve suflesiyle bölgemizdeki istikrarsızlıkları ülkemize ithal etmek için çırpınan mandacıları ve vatan hainlerini uyarıyorum, gittiğiniz yol, yol değildir, bu cüretiniz yanınıza kar değildir. "