eee devlet reis ne oldu şimdi ? ne yaptık ? 2002 yılına döndük. her fırsatta seni kolladık. her fırsatta reis dedik bir bildiği var dedik.
ne oldu reis. hdp'nin altında kaldık milletvekili sayısında. sen üzüldün mü bilmiyorum ama ben ilk defa bir seçimde ağlayacak duruma geldim.
teröristler bizi geçti be ağa. bu ülke insanı mı bize bunu layık gördü yoksa bizim çalışmalarımızı mı beğenmedi ?
neden meral abla'yı sinan abi'yi yolladın. neden kalelerimizin hepsi düştü reis ?
neden fetih etmemiz gerekirken bütün kalelerde teslimiyet bayrağını çektik ?
üzüldün mü sen dün akşam reis ? ben üzüldüm biliyor musun ?
şu an mahkemelik bir sorunum var ama inanır mısın o olay umurumda değil.
dün akşamdan beri ben buna üzülüyorum.
hadi ak parti insanı cahil dedik. bizden giden 2 milyon kişi nasıl olacak ?
ne oldu türkmen beyi. neden istifa etmiyorsun ? gerçekten herkesin söylediği gibi makam sevdası mı seninki ?
hani türklerde makam yoktu önemli olan davanın geleceği idi ? bu davanın geleceği şu an için sıkıntılı gözükmüyor mu ?
neden parti'ye katkıda bulunacak insanları değil de sadece biat kültürüne alışkın kimseleri tutuyorsun ?
bizim en büyük özelliğimiz dik başlılığımız değil mi reis ? neden sana rest çekenleri indiriyorsun ?
başbuğ'a yakıştı mı bu hareket.
üzüldük be reis. millet para için saçma sapan istekler için üzülüyor ama biz davamız büyük bir yara aldığı için üzüldük.
davamıza bu ülkeden artık destek göremediği için üzüldük.
haklı mı bu halk ? haklıdır be reis biz bu halkı sevmiyor muyuz seviyoruz.
o zaman demek ki teröristler bizden daha değerli. veya hırsızlar. şu seçimlerde bir kere bile adı oy çalıyor haberlerine çıkmamış bir partiyiz ama halk seçmedi bizi. neden diye düşündün mü hiç ?
düşün be reis. düşün ve artık önümüzü aç.
desteğini esirgeme ama bırak şu parti artık yolunu bulsun.
başında bulunduğu ideolojinin hakkını vereyemecek kadar basiretsiz ve beceriksiz bir zaatı muhterem. 1 kasım seçimlerinden sonra CHPli babaları gibi halkı suçlamaya başladı. sanırım kan çekti. bilen bilir, bunun atası dedesi, sosyal demokrattır...
tek olumlu yaptığı iş, ülkücü gençlik yapılanmasını şehit haberleri veya başka toplumsal olaylarda sokağa çıkartmamasıdır.
maalesef ki, alparslan türkeş in koltuğunu hiçbir zaman dolduramadı, dolduramayacaktır.
7 haziran ile 1 kasım 2015 tarihleri arasında başında olduğu parti bu kadar kısa sürede tarihi boyunca böyle oy kaybetmemiştir.
maalesef ki kendine rakip olarak gördüğü bazı isimlerin partiden ihracına sebep olarak tepkileri üzerine çekmiştir. örneğin sinan oğan gibi biri ığdır ilini alıp götürürken, 7 haziranda listelere girememişti. meral akşener de keza öyle.
uzun lafın kısası, gider mi gitmez mi bilinmez ama, mhpnin yani milliyetçi hareket partisi nin parlamentoda ki sandalye sayısı hdp nin sandalye sayısından az ise şapkayı önüne koyması gereken kişi ve kişiler, tamamen partinin yönetim kadrosudur.
bir tek yağlama yıkama yapan avaneleri ve o giderse başka hiç bir yerde iş bulamayacak olan gazetecimsilerin istifa etmemeli dediği adam. git işte severek analım söverek anmayalım artık seni. amk muhalefet koltuğu bu kadar tatlı olmamalı lan.
istifa etse de etmese de tarihin tozlu sayfalarına gömülmüştür. kına yaksındır. 7 haziranda eline geçen şansı değerlendiremedi ve yine adamların tek başına iktidar olmasını sağladı. (bkz: çık dışarı çık çık çık)
Benim gibi hep mhp ye oy vermiş ve bu düşüncenin savunuculuğunu yapmıs birine bu seçimde başka birine oy vermesini sağlamış siyasi parti başkanıdır. 7 haziran gecesi sonuç açıklandığı gibi olabilecek bütün ihtimalleri kesin bi dille reddedip dün gece yaptigi acıklamada ise akp nin ülkeyi erken seçime sürüklediğini söylemistir. Bu ne yaman çelişki lan. Erken seçim istemiyosan once ekmegine yag sürmücektin. Hdp li kualisyona yanaşmıyosan bile meclis başkanlığında chp yi destekleyip yüce divanın kurulmasını sağlayabilirdin. Seçim hükümetinde yer alabilirdin. Hadi bunları yapmadın yapmadın üstüne Meral Akşener Sinan Oğan gibi adamlara neden vekillik vermedin onu hiç ama hiç anlayamadım. Neymiş efendim akplilerin beğendiği övdüğü adamlar partinde olamazmiş bık bık. Senden akp ile kualisyon bekliyoduk biz kendine de bize de yazık ettin. Devlet baba ve 40 cerisine hayatta başarılar diliyorum.
Türk milliyetçilerini cahil ve yobaz gösteren sözde siyasetçi.
%6-7 oy alan kürtler selahattin sayesinde %13 aldı geçen seçimlerde. Açık açık terör örgütünü destekleyen parti bile doğru seçim kampanyasıyla 2 katı oy alabiliyormuş biz bunu gördük.
Mhp neden alamasın? Neden ısrarla türk milliyetçilerinin önünü tıkıyorsun? 18 yılda 14 seçim kaybetmiş, ona buna laf atmaktan başka bir numarası olmayan biri neden o koltuğu işgal ediyor?
iddia ediyorum. Mhp'nin başına daha genç, dinamik ve kültürlü bir adam gelirse %20'den aşağı inmeyiz.
Dışarıdan destekli hdp ve chp önerisiyle Başbakan olup yolsuzluklar ile mücadele edip ve kemikleşmiş Kamu kadrolarını temizlemek yerine bunu rededip bugün hdp'nin bile altına düşürdüğü partinin başkanıdır.
Kendim ettim kendim buldum gül gibi sararıp soldum Eyvah eyvah.
Her durumda vatansever, milliyetçi gibi görünüp ülkesine en büyük zararı veren kişi. Elinde iktidar olma, akp'yi yargılama, tayyip'i etkisizleştirme fırsatı varken daha o gece erken seçim deyip daha sonra Kılıçdaroğlu'nun başbakan ol teklifine bile hayır deyip akp'yi tekrar iktidar yapan bir kişi kendine vatansever demesin.
Vatanseverlik elindeki gücü kaybetmiş akp'yi tekrar güçlendirmek midir?
Ya da akp'yi yargılayacağız deyip bu fırsatı yakalamışken elinin tersiyle itmek midir?
Hem partisini %12'ye kadar geriletti, hem o nefret ettiği koalisyon görüşmelerinde yan yana bile durmayız dediği Hdp'nin milletvekili sayısı olarak çok gerisine düştü, hem de bu ülkeye en büyük kötülüğü yaparak akp'yi tekrar tek başına iktidar yapıp tayyip'in başkanlık hayallerini canlandırdı. Azıcık onuru varsa istifa eder ve gider partisinin başından. Ama tabi gitmeyecektir. Mecliste yine akp'ye destek çıkacaktır.
Yıllardır Amerika'nın adamı dendi MHP'nin başına özellikle getirildi ülkücüleri sokağa dökmemesi en büyük başarıydı şimdi görüyoruzki yavaş yavaş partimizi bitirmiş. Gitme zamanı geldi reyiz git.