dünyanın en akıllı siyasi parti lideridir kendisi. zira, ülke yönetmek gibi bir dertleri yoktur ekibiyle beraber. zaten bunu istemiyorda. barajı geçip meclise girip devletin imkanlarından yararlanmak, her yerde milletvekili olarak itibar görmek dururken ne diye o ateşten gömleği giysindir ki? muhalefet olup saydırmak bol keseden, zaten bedava ve eşsiz bir tatmindir. eee bundan akıllıca şey mi olur.