Başkan yapmak istediği tayyip erdoğan hakkında şunları söylemişliği vardır.
''Erdoğan sen Esad'ın kirli bir kopyası, Pensilvanya'nın eski sevdalısı, Vashington'un daimi tutsağı, Kandil'in tavizsiz havarisi, Ermeni hısmı, Türklüğün yaşayan düşmanısın”
Başkan yapmak istediği tayyip erdoğan hakkında şunları söylemişliği vardır.
“Kuran, Kâbe, Diyanet, imam hatipler, başörtüsü Erdoğan'ın propaganda malzemeleri. Bu nasıl bir edepsizliktir? Başkanlık sistemi getirmek için yüce kitabımızı ne hakla kullanmaktadır? Sıffin'de Kuran'ı mızrakların ucuna asanlarla, Erdoğan'ın ne farkı var? Bunlar münafıklık alametidir. Bu olanlar yoldan çıkmanın belirtisidir. ''
başkan yapmak istediği tayyip erdoğan hakkında şunları da demiştir.
“Erdoğan'a millet nedir diye sorsak, '36 etnik yığın' der. Erdoğan'a demokrasi nedir diye sorsak, 'vasıta' der. Erdoğan'a milli irade nedir diye sorsak, AKP'ye oy verenleri gösterir. Erdoğan'a şeref nedir diye sorsak, 'ilk kez duyuyorum, nerede satılır, hangi villada bulunur' diye cevap verir. ''
Başkan yapmak için evet oyu veridiği tayyip erdoğan hakkında şunları da söylemiştir.
“Büyük Ortadoğu Projesi'ne yardım ve yataklıktan gurur duyan Erdoğan'dır. Sizler işsiz ve yoksul gezerken evlatlarına gemiler alan, soygundan servetler alan Erdoğan'dır. Sizler bir öğün aç diğer öğün tok haldeyken, Ankara'ya 1 milyar 370 milyon liraya kaçak, karanlık saray diken Erdoğan'dır. Sizler geleceğinizi borçlanırken devletin kasasını boşaltan, hazineyi yağmalayan soyguncuları koruyan yine Erdoğan'dır"
başkanlık sistemi için yeni anayasa hakkında ittifak yaptığı akp hakkında şunları da söylemiştir.
''AKP yönetimi Türkiye’nin bahtını kapatan şer ittifakıdır. AKP yönetimi oyundur, tertiptir, tahriktir.Bu aziz ülkenin AKP’den kurtulması da haktır. Yoksa iç savaş kapımızdadır, bölünme dibimizdedir.''
nasıl bir kasedi var ben de çok merak ediyorum. eğer kasedi yoksa muhalif mhplilerle mi tehdit ediliyor. kesin bir tehdit var ama sanırım açmayın dedeler durumu mevcut. allah koru yareppim.
Başkan yapmak için evet oyu veridiği tayyip erdoğan hakkında şunları da söylemiştir.
''Her gün yalan söylüyor. Her gün hakaret ediyor. Peki kimdir bu gafil, kendisine Cumhurbaşkanı diyen 17-25 Erdoğan. Be hey densiz, bey hey kanun tanımaz, ahlak bilmez; sen Cumhurbaşkanısın, sen devletin başısın. Ne geziyorsun meydanlarda, bizimle ne uğraşıyorsun? ''
Başkan yapmak için desteklediği tayyip erdoğan hakkında şunları da söylemiştir.
''Erdoğan Kuran'la büyüdüyse, yolsuzlukla küçülmüştür, 17-25 Aralık'ta ufalmış ve dağılmıştır. Erdoğan, Kürtçe Kuran yazıldığından, Ermenice Kuran hazırlığından sevinerek bahsetmektedir. Bunların başına ebabil kuşları taş atsa yeridir. Bunlar iblisin kadrosuna isimlerini çoktan yazdırmışlardır.''
''Bu şahsa göre başkanlık sistemi gelirse bizlere parlemontoda ekmek yokmuş. Sevsinler senin ezberlerini. Ekmeksizlerin, ekmek bilmeyenlerin, ekmeğimize kan doğrayanların ekmek hatırlatması vahim bir sapma ve bulanıklıktır."
herkes ağız dolusu hakaret ederken, ki haklı oldukları çok nokta var, ben de bir ilginç noktayı belirteyim.
başkanlıkla ilgili gerçekten kendini feda etmiş olma ihtimalinin herşeye rağmen göz önüne alınması gerektiğini düşünüyorum. tayyip Erdoğan'ın referandumda yenilmesi ya da bir şekilde devre dışına kalmasına oynamış olduğu ihtimali bence sıfırdan yüksek. güvenir miyim hayır, kendi çıkarı doğrultusunda bunu yapar. ama merak etmiyor değilim, her halükarda kendini ateşe atmış, siyasi geleceği ilk parti genel kurulundan ötesine gitmeyecek MHP başkanıdır.
ne devletçi ne milliyetçiyim. ne hain kelimesini severim ne de çıkıp birine hain demişliğim vardır. koalisyon muhabbetinde elimizden büyük bi fırsatı keyfince çekip aldı tamam dedik. ama başkanlık gibi büyük bi konuda evet demesi ve destek çıkması büyük bir hainlik ve dönekliktir.
pkk konusunda, hdp'li vekillerin tutuklanması konusunda ya da mhp'li bakanlar konusunda artık neyde anlaştıysa anlaştı ama kendisi gerçek, koca bir haindir. türkiye'nin yıkımında büyük bi rol oynamıştır.
Referandum için "evet" propagandası yapacaklarını hatta akpyle birlikte meydanlara ineceklerini söylemiş diyorlar.
Bu adamın sağlam şantaj kasedi var. Bu kadar şuursuz olmasının izahı olamaz. Kronik rte sendorumu da olabilir. O da her 3 ayda bir çelişkili konuşuyor.
Meydanlara kaç kişi toplayacaklar merak ediyorum. Çoğu il ve ilçe teşkilatı muhalif en sağlam kalelerinde bile bir avuç insana konuşabilir. Öyle olsa da makarayı izlesek.
(#35448090)
Sen bu kafayi yasamak icin ne ictin cok merak ettim. Sapla samanı birbirine karıştırmaktan daha büyük bi sacmalama yapmışsın burda beyinsiz mal.