twitter'da 'hdp-pkk olmazsa mhp de olmaz' demiş godoşun birisi. şimdi bu godoş'a sormak lazım mhp kurulduğunda hdp-pkk var mıydı? mhp iktidar ortağı iken neden beslendiği pkk'yı korumak yerine bitirmeyi tercih etti?
son 10 yıldır akp politikaları sayesinde pkk kabuğuna çekildi, nasıl oldu da mhp her seçimde oyunu artırdı peki? yıllarca söylemlerinde pkk sorunu biz çözeceğiz diye terörün etinden, sütünden, yününden yararlanan akp değil miydi?
Chp'ye duyduğu hıncın çeyreğini ak hırsızlara duysa bugün koalisyonda başbakan olur, bu düzeni yıkar geçerdi. Çok büyük stratejik hataları şu son iki ayda yapmıştır.
Evet diğer arkadaşların dediği gibi pkk ibnelerine en sert tavırı takınan Sn.DEVLET BAHÇELi'dir. Tükürdüğünü yalamamak ve istediği bakanlıkların da verilmemesi herşeyi bitirmiştir... Devlet Bahçeli ocakları her zaman tutmuştur sokaklara dökmemek için.Bunun artısı çok eksisi daha çok... Ama hareketliliği getirecek adımlara az kaldı...
Devlet Bahçeli'nin neden hdp gibi halkı sokağa çağırdığı şimdi belli oldu. dünden beri söylüyordum kimse inanmıyordu.
işte kanıtı:
meğer Devlet Bahçeli dün hdp'ye Üst düzey isimlerden kurulu 3 kişilik Bir heyet göndermiş ve Bu heyet HDP li üst düzey 3 isimle görüşmüş. amaç devlete ve Reis'e darbe yapmak. bu arada suçsuz insanları katletmek.
bu adamın en çok hangi huyunu seviyorum biliyor musunuz?
adam her şiddet döneminde karışıklık döneminde çıkıp bas bas bağırıyor: lütfen sağduyulu olalım sokaklara dökülmeyelim itidalli olalım diye.
tebrik ederim. adam yönetmeyi biliyor. ah ulan ah.
Teröre tepki eylemlerinde yaşananlar ülkücüler tarafından çıkarılmış olaylar değildi zaten birkaç ilde küçük çaplı olaylar yaşandı. ancak herkes gördü ki bu ülkede iç savaş çıkmıyorsa bütün türk milleti bunu devlet bahçeli ye borçludur.
iki dudağı arasından çıkacak tek cümle ile özelikle üniversitelerde cirit atan teröristler nefes bile alamaz ama o kadar aklı başında davranıyor ki, toplumsal huzurun teminatı konumunda.
kendisine rakip olarak gördüğü için meral akşeneri önce meclis başkanlığı vekilliğinden aldığı daha sonra da 1 kasım seçimlerinde aday göstermediği konuşuluyor. eğer meral hanım gibi herkesin takdirini kazanmış bir insanın partiden uzaklaştırılmaya çalışmasının sebebi bu ise gerekli vicdani sorgulamayı ülkücü arkadaşlara bırakıyorum. bence kovun bahçeliyi getirin meral akşeneri.
ama yine de siz bilirsiniz tabi.
son aylarda sürekli mhp'ye oy vermemeyi düşünüp sonra ya baraj altında kalırsa diye korkup olsun lan başbuğ hatırına eski ülkücüler hatırına vereyim hiç değilse meral hanım gibi bir zamanlar sinan oğan gibi adamlar var diyordum.
şimdi meral hanım da çıkarıldı. sinan abimiz de yok. ve kendine rakip olacak herkes gitti bahçelinin.
lan bu adamı korumak için elimden geleni yaptım o kadar şeylerini görmezden geldim. bırak baba türkmen beyliğini falan şu tarihte mhp'ye senin kadar zararı dokunan adam görmedim.
yılların ülkücüleri sen evinde misket oynarken bu yola baş koymuş insanlar bile mhp'den soğudu artık.
ak parti ile koalisyon yapmıyorsun ama yaptığın her hareket ak parti'nin işine yarıyor.
bırak artık. allah rızası için. daha da senden nefret etmeden bırak şu mesleği.
valla başka çare yok "mhp'nin iyiliği için" mhp'nin baraj altı kalması lazım. teşkilatlar, mhp'liler anca o zaman uyanır. bu şefkat çetin belası durduğu müddetçe kimse muhalefet edemiyor bahçeli'ye. o da halinden memnun, mhp barajı geçtiği sürece koltuğunu koruyor. kimse demiyor ki iktidara oynayacak parti senin yüzünden yüzde 10-15 arası seyrediyor. kabız politikalarla hiç bir yenilik üretmeden, ismi azıcık parlayan herkesi pasifize ederek adam oturuyor mhp'nin başında çıldırıcam...
yine ortalığın ...na koymuştur. ya sen hangi kafayla meral akşener gibi birini listeye almazsın. adam tehlike gördüğü herkesi uzaklaştırıyor çevresinden, zihniyete bak ! bütün hayat enerji düşürüyorsun devlet !