valla başka çare yok "mhp'nin iyiliği için" mhp'nin baraj altı kalması lazım. teşkilatlar, mhp'liler anca o zaman uyanır. bu şefkat çetin belası durduğu müddetçe kimse muhalefet edemiyor bahçeli'ye. o da halinden memnun, mhp barajı geçtiği sürece koltuğunu koruyor. kimse demiyor ki iktidara oynayacak parti senin yüzünden yüzde 10-15 arası seyrediyor. kabız politikalarla hiç bir yenilik üretmeden, ismi azıcık parlayan herkesi pasifize ederek adam oturuyor mhp'nin başında çıldırıcam...