her zaman yaptığını yapmış ve söylemleri ile uygulamalarının çeliştiğini bir kez daha kanıtlanıştır. sırf milliyetçi duygularından dolayı bu adama oy veren insanlara sesleniyorum; ya bu adamı partinin başından indirin (gerçi demokrasinin olmadığı, her yeni genel başkan adayının tasfiye edildiği partide bunu nasıl yaparsınız bilemem) ya da başka bir partiye oy verin. görüldüğü gibi milliyetçilik hdp'nin desteklediği başkan adayını biz desteklemeyiz demek değildir. önce ülkenin menfaatini düşünür milliyetçiyim diyen adam. ancak bu adam ve partisi bir kere daha ak partiye açıktan açığa destek olmuştur.
şu partinin başından siktir git! yeter lan, nedir bu beyinsizlik! hdp'nin olduğu koalisyona ben de karşıyım ancak meclis başkanlığında sırf hdp destekliyor diye deniz baykal'a oy vermemek nedir? akp'den hesabı böyle mi soracaksın? erken seçimde baraj altında kalıp akp'yi daha güçlü bir biçimde getirmek istiyor başa sanırım.
Bir chpli olarak Kendisine duydugum sempatiyi bugun kaybetmis olan *mhp lideri. Madem devleti milliyetci ruguyla seviyorsun,Koalisyonu denesen nolurdu sanki... yazik oldu
Ne hdp li ne mhp liyim ama a benim salak evladım seçimlerde ki bu hdp nin ilk kez parti olarak girdiği seçimdi hdp senin mv sayın kadar mv sokmuş sen daha neyin kafasındasın la sen kimsinde hdp yi tanımıyosun dangoz inşallah bidahaki seçimde baraj altında kalırsında görürsün bişeyi.
oslo'da pazarlık yapana atarlanır, imralı ile erdoğan flörtçü der, bölünme planını akepe hdp ile yaptı der sonra utanmadan, sıkılmadan ne zaman götü sıkışsa akepe'nin yancısı olur. bu kadar net. en büyük yancılığı gezi olaylarında yapmıştı, tezkere kararları vs. yuh sana. inşallah baraja takılırsın.
bu gün türkiye siyasetteki orospuyu, zamparayı, b,rde adam gibi adamı gördü.
aklı kıt olan anlamaz.
siyasetin orospusus hdp dir.
2 ay öncesine kadar zampara akp nin seçim oyunlarına alet olup yatağına giren, sonra işi bitince komidinin üstündeki parayı alıp yeni kociş arayan partidir.
nitekim yeni kocişini bulmuştur.
zampara chp.
şimdi erdoğanı başbakan yapan deniz baykalı desteklemiş ve seçimlerde chp den aldığı oyları fazlası ile iade etmiştir.
devlet bey düşmanımın düşmanı dostumdur dememiş, düşmanı düşman görmüş ve safını almıştır.
akp'nin taşeronudur. onun sayesinde meclis başkanlığını akp'nin adayı kazanmıştır, bende bir türk milliyetçisi olarak zaman zaman ne yaptığını anlayamıyorum akp karşıtı gibi görünüp akp taşeronluğu yapmak sayın bahçeli'ye onun gibi yılların siyasetçisine yakışmıyor.
kendisine ağzından salyarak saçarak küfredenlere bakıyorum hepsi istisnasız azılı chp'li.
siz hdp'ye oy verirken partiniz hdp için oy isterken iyiydi, şimdi bahçeli sizi desteklemedi diye mi kuduruyorsunuz vatan hainleri. size mi soracaklar lan? hadi bahçeli'yi başka konularda eleştirirsin de kendi adayları haricinde kimseyi desteklememesi konusunda gelip bize vermedi ühühühü diye ağlaşmanız da pek zavallıca olmuş.
meclis başkanlığı gibi önemli bir mevkiiyi kendi eliyle akp'ye teslim etmiştir. yok hdp baykal'ı desteklerse biz desteklemeyiz dedi ya tam komedi. yahu iç güvenlik yasa tasarısında bazı maddelerde hdp ile ortak hareket etmediniz mi?
seçimlerde geçersiz oy kullanmak, ya da oy kullanmamak kimin işine yarıyordu ? bunu kimler söylüyordu pardon? vatandaş gidip oyunu kullansın diyenler siz değil miydiniz? şimdi geçersiz oy kullanınca ilkelerinden taviz vermemiş mi oluyorsun?
politikadan anlamayan parti lideri, net ve kesin bilgidir..