seçimlerde geçersiz oy kullanmak, ya da oy kullanmamak kimin işine yarıyordu ? bunu kimler söylüyordu pardon? vatandaş gidip oyunu kullansın diyenler siz değil miydiniz? şimdi geçersiz oy kullanınca ilkelerinden taviz vermemiş mi oluyorsun?
politikadan anlamayan parti lideri, net ve kesin bilgidir..