istemezükçü lider. Neymiş efendim HDP-AKP hükümet kursunmuş isterlerse yanlarına CHP'yi de alabilirlermiş. Kendileri muhalefet olarak kalırlarmış.
-Seçim gecesi seçmenine ebediyen muhalefet önermek seçmenine saygısızlıktır.
-Bu koalisyon tipleri MHP'yi mutlu etmez.
-Olası bir erken seçimde tek başına iktidar olamayacağı kesin. Aynı sonuç çıkarsa ne yapacak tekrar seçim mi diyecek? Ya da AKP tek başına iktidar olursa bunun hesabını nasıl verecek?
Tabi ki herkese herşeye evet demesin ama uzlaşmacı mesajlar versin.
dürüst, efendi ve Anadolu insanı olmasının yanında tüm kışkırtmalara rağmen ülkücüleri provake etmeyen aksine sakinleştirip beladan uzak tutan liderdir.
hakkındaki çok basit ve çeşitli iddialar inanmıyorum.
3 lideri de düşündüğümüz zaman en samimi ve devletini, vatanını ve milletini en çok seven lider buymuş gibi geliyor. aksi nedense pek mümkün değil gibi.
hdp ile koalisyon kurmamasını eleştirmek büyük salaklık.
kendisi ile fikirlerim hiç uyuşmaz, hatta oturup 10 dakika sohbet etsek birbirimizden nefret ederiz. fakat bu adamı ve partisini hdp ile koalisyona yanaşmıyor diye eleştirmek salaklık. adamın siyaseti net, ben türküm onlar kürt diyor. kürtler'in türkleri sevmemesi normalken tersi neden anormal anlamış değilim.
genel başkanlık kendisi için sosyal bir aktivitedir. adam diyor ki, ulan istifa etsem napıcam; canım sıkılır amk... hiç değilse geliyoz gidiyoz, yalakalık dinliyoz, lokum pasta falan getiriyolar, yediğin içtiğin beleş... iyi takılıyım böyle, diye düşünen reyiz(!).
Kılıçdaroğlu'nun Başbakan sen ol, bakanlık sayıları da eşit olsun ama akpsiz olsun hükümet teklifine ne cevap verir bilinmez ama bomba kucağında şu an...
Zira akp eteğinde küçük ortak olmayı kabul etmesi daha da zor duruma düşürür mhp yi seçmen gözünde...
iki üç bakanlığa tav oldu diyenler var. Bunlar büyük ihtimal milenyun nesli. Ama en azından okuma yazmaları var açıp yakın tarihimizi okuyabilirler. Ecevit-erbakan koalisyonu bile var. Koalisyon demek diğer partinin politikalarını onaylıyorum demek değil ki. işte bunun için kırmızı çizgiler var. Çözüm süreci ve yolsuzluklar hakkında 'attı tuttu' ama adam zaten bunları yok edince akp ile koalisyon yaparım diyor. Beyin iyi bir organ arkadaşlar tavsiye ederim.
Erken seçime yeşil ışık yakarak bir kez daha akp'nin bastonu görevini üstlenmiştir ve Türkiye'nin karanlığa gömülmesinde büyük emek sahibi olacaktır. AKP'den MHP'ye seçmen kitlesi kayacak diye bekleyenler havagazı alırlar anca. AKP'nin çözülmesi işte bu kadardır şimdilik: Muhafazakar kürt oylarını kaybetmek.
Bu çözülmenin devam etmesi için sağlıklı bir koalisyon hükümetinin kurulması ve insanların AKP mitinin ne kadar boş olduğunu görmesi gerekiyordu. Ama Bahçeli'de böyle bir sorumluluk taşıyacak yüreğin y'si yokmuş meğer.