istemezükçü lider. Neymiş efendim HDP-AKP hükümet kursunmuş isterlerse yanlarına CHP'yi de alabilirlermiş. Kendileri muhalefet olarak kalırlarmış.
-Seçim gecesi seçmenine ebediyen muhalefet önermek seçmenine saygısızlıktır.
-Bu koalisyon tipleri MHP'yi mutlu etmez.
-Olası bir erken seçimde tek başına iktidar olamayacağı kesin. Aynı sonuç çıkarsa ne yapacak tekrar seçim mi diyecek? Ya da AKP tek başına iktidar olursa bunun hesabını nasıl verecek?
Tabi ki herkese herşeye evet demesin ama uzlaşmacı mesajlar versin.