küresel sermaye liderlerinden bir tanesi. istiklal marşını bilmeyen birini önümüze cumhurbaşkanı olarak seçmemizi öneren parti lideri. şehit olan ülkücülerin cenazesine neden gitmediğini çok merak ettim şahıs.
yine mhp'yi aciz gösteren bir açıklama yapan, sözde lider.arkadaş yalandan da olsa bir es gurle be! hainlere gözdağı veren bir açıklama yap, yagmasanda gurle pes!.
olaylara karşı her zaman sağduyulu kalabilmeyi başaran biri olarak mhp nin başında kalması gereken şahsiyettir. mhp genel başkanı olmasını hem tabanı hem ak partilisi hemde hdp lisi ister. ayrıca kendisi günümüzde nadir görülen çok iyi bir devlet terbiyesine sahip bir siyasetçidir.
halkın parasını çalıp çırpmamıştır. çocukları olsaydı zibilyon tane gemi alıp kurdukları derneklere milleti bağış yapmak zorunda bırakmazdı.
halkın içinden samimi bir siyasetçidir. adam gibi adamdır.
maalesef bu millete bunlar yaramıyor devlet bey. çalıp çırpacaksın, her pisliğini hayali düşmanlar yaratıp onların üstüne atacaksın. millet duysun da pirim yapayım diyerek mikrofonlara ya allaaaaah bismillaaaah diye bağıracaksın ki kıymetin biline.
sinan oğan'ın genel başkan olma ihtimalinden korkmuştur. bu yüzden sinan oğan'ı elemine etmek için milletvekili yapmamıştır. mhp'nin ideolojisi bellidir. türkiye'de ub ideolojiye sahip insanların sayısı da bellidir. daha fazla oy alması zaten mümkün değil. mhp'nin alaileceği maksimum oy yüzde 20'dir ki o bile zor. tahminim 17-18.
kaldı ki yazıcıoğlu vs. tarzı terörist adamları parti başkanı yapmak yapılabilecek en büyük salaklık olur. alparslan türkeş'in kendisi dahi girdiği seçimlerde yüzde 5-6'yı zor geçmiştir.
mhp'nin seçim tarihine bakarsak en yüksek oyları devlet bahçeli sayesinde aldığını görürüz.
devlet bahçeli mhp içn iyi bir seçimdir. muhsin yazıcıoğlu'nun oy alabileceğini sanmak salaklıktır. çünkü türkiye'de araplar değil türkler yaşar. o gavat gibi bir arapçı'nın yeri arabistan olsa gerek. ak orospu çocukları kendi işine baksın.
Kendisine yönelik güya Öcalan' ı astırmaması durumu diye bir şeyin söz konusu olmadığı lider, biraz açın okuyun ulan. Koalisyonda Kim ne yönde oy vermiş, ezberlemişsiniz aynı nakarat, bilmeden tangırtı yapmayın etmeyin boş tencere misali. tayyip siksin sonuna kadar hak ediyorsunuz bunu.
boş konuşan adam.
kongrede yaptığı konuşmada gelecek ile ilgili hiç bi şey sölemedi. anca ona buna atar yaptı.
şehitlerden bahsederken ne fırat'dan ne de 12 eylül'de şehit olan ülkücülerden bahsetti.
sonra bazı sikimsonikler bu adama laf söleyince bize kızıyolar.
bahçeli ülkücü falan değildir. sadece genel başkandır ölene kadar da öle kalacaktır.
--spoiler--
''sayın özel paşa senin için vatan nedir?
yoksa harbiyede vatan konusu işlenirken dersi mi kırdın okuldan mı kaçtın''
diyen sayın bahçeli;
sen bugüne kadar türbanlı şehit ailelerini askeri garnizonlara sokmayan genel kurmay başkanlarına bir tek laf söyleyebildin mi?
bu başlık altına gelip hala utanmadan ''fırat çakıroğlu'dan bahsetmedi diyen troller var. caps aldım o söylediklerini götlerine sokacağım.
mhp genel başkanıdır.
edit: fırat'tan bahsettiği sözler;
--spoiler--
....Bundan cesaret alan hainler iyice azmıştır. Güvenlik güçleri adeta silah bırakarak kışlalara ve karakollara çekilmiştir. AKP hükümeti hala güzel şeyler olacak masalları ile Türk milletini oyalamıştır. PKK bazı üniversiteleri örgütlenmiştir. Geçtiğimiz ay Ege Üniversitesinde evladımız Fırat Çakıroğlu bu şerefsizler tarafından şehit edilmesi yüreklerimizi yakmıştır. Bunların eline Fıratın kanı bulaşmıştır.
--spoiler--
''erdoğan devamlı falso yapıyor'' başlığı altındadır.