idamın kaldırılması ihalesi tek başına nedense devlet bahçeli'ye kaldı. şu anda başka partilerden mecliste olan bir sürü insan da o dönem böyle olmasını istedi halbuki...
herkesin klasik üzüldük, kınıyoruz gibi laflarından çok ötede, sözlerin yetmediği yere sözleri yetiştiren bir açıklama olmuş. seçtiği kelimeler ve kullandığı cümleler bu konuda yapılmış olan açıklamaların çok ötesinde. bu kadar derin bir açıklamayı yapacak siyasi yok bu ülkede.
ayrıca hala kendisinin idamı kaldırdığını düşünenler var. dilimizde tüy bitti, klavyemizde tuşlar silindi bu mallar hala öğrenemedi amına koyim.
Apo geldiğinde kuzu gibi duran, sonraki iktidarlara ise "niye asmıyorsuğnn, al sana ip!(halati firlatiyor (bkz: swh) al da as!" diye naralar atan siyasi kişilik.
sözde siyasi lider.ulan bu parti %7 oy alıp meclise giremediği dönemlerde bile, serefsizlerin korktuğu çekindiği bir partiydi. aldın o partiyi ite cakala oyuncak yaptın, git artık git!.
Çok mütevazi bir kişiliğe sahip bir liderdir. Ülkücüleri sokağa indirmeme sebebi ise; kimsenin yavrusunu sokağa salıp, anne ahı alamaz. Reklam yapmayı sevmez. Seçim zamanı diye yardım yollamaz. Seçimden 1 gün sonra kendisine 1 oy çıkmayan köye cami yaptırmışlığı vardır.
ülkücülerin bu ülkenin gülen yüzü olmasının sebebidir.
ulan liderinizle akşama kadar taşak geçiliyor iki kelimeyi bir araya getirip konuşamıyor,
siz o adamın sözünü dinliyorsunuz.
Kardeş dediklerin bir öz gardaşımızı daha bizden aldı. Sen oy için kardeşlik nutukları attıkça hasanlar cengizler ve şimdide bu gardaşımız bizden alınıp kara toprağın altına gömüldü.
Şimdi yine bir kaç oy için kardeşlik nutuklarından öteye gitmeyen sözlerle şehidimizin kemiklerini sızlataksın. Bu yükle sıratı geçemezsin bahçeli.
kim ne derse desin onlarca kaotik ortam yaşanan şu son 10 yılda ülküceleri galayane getirmeyerek dönüştürerek ülkeye çok büyük hizmetleri olan kişidir kendisi.
gelin bir kez olsun devletin ve milletin sizden beklediği cevapı verin ve ''o'' makamı tavrınızdan dolayı yapamadığınız için erdemlik edip ben bırakıyorum deyin ve türk düşmanları din düşmaları allah düşmanları nın karşısına dağ gibi bir ülkücünün çıkması için yardımcı olun. hem sizde yoruldunuz çekilin ve artık dinlenin sayın bahçeli.
siktir git bu partinin başından siktir git. daha ne diyeyim def ol git.
son şehidimizin cenazesine bile gitmeye tenezzül edemediysen sen ülkücü hareketin lideri olamazsın.
şehit verdik ulann şehit bundan daha kötü ne olabilir ne olurdu yani bugün o hiç bıramadığın koltuğu bırakıp izmir'e gitsen. merak etme bu delege sistemi olduğu sürece ölene kadar yerine kimse oturamaz.
bu arada
Ülkücü Hareket, şehidi olduğu zaman şehidini toprağa defnetmeden önce intikamını aldığı zaman iktidar olur.
Gerisi hikâye...
Ves'selâm.
ne diye bu koltuğu halen meşgul etmeye devam ettiğini anlamadığım parti başkanıdır. Lider değildir, reyiz değildir. Çapı yoktur. Konuşmak kabiliyeti, hitap yeteneği yoktur. Düşünce sistemi, sorgulama yeteneği kökten kayıktır. Kağıda bakmadan konuşmayı yeni yeni öğrenmektedir.
konuşmalarında sadece durum tespiti yapabilmektedir. Bütün cümlelerinin sonu "dır, dir" ve türevleri ile bitmektedir.
Sadece sayma sayıları ile işlem yapabilmekte ve sonucu da hep 40 çıkartabilmektedir. başka da bir yeteneği, kabiliyeti yoktur.
peki o koltukta ne yapmaktadır. cevap : çay içmektedir.