boş konuşan adam.
kongrede yaptığı konuşmada gelecek ile ilgili hiç bi şey sölemedi. anca ona buna atar yaptı.
şehitlerden bahsederken ne fırat'dan ne de 12 eylül'de şehit olan ülkücülerden bahsetti.
sonra bazı sikimsonikler bu adama laf söleyince bize kızıyolar.
bahçeli ülkücü falan değildir. sadece genel başkandır ölene kadar da öle kalacaktır.