tuhaf adam vesselam. o nasıl bir detoneliktir abicim? acilen yumurta içip üstüne şan dersleri ve diksiyon dersleri almalı. tahriş eden bir ses tonu var. böyle yaparsa kaseti tutmaz şimdiden uyarayım.
saygı duyulması gereken bır lıderdır , makamda yada mevkide gözü olmayan bir şahıstır bugüne kadar mhp nin genel baskanlıgını yapıyor ise kesinlikle bir bildiği vardır ,allah razı olsun ki partimize leke sürdürmeden bugüne kadar taşımış bir çok türk gencine faydalar sağlamıstır ülkü ocakları çatısı altında. hemen kızılıp küfüre sarılmasın. Lıderın yerıne gecebılecek bırının ya partıyı tamamen sılme ıhtımalı vardır yada tek basına ıktıdara yurume dıyecegım ınanamıyorumda artık rte ölmeden. Herkes Mhp genel baskanı olamaz acık ve nettır yakın zamanda hıssedıyorum bırakacaktır sayın lıder.
zamanında alparslan türkeş "biz iktidar olamayız, mhp bir denge partisidir" gibisinden bir laf etmiş... kendi içinde haklı olabilir ama bu o zaman için söylenmiş. buna fazlasıyla inanmış olacak ki kendisi sayesinde, pek çok kez iktidar olma şansını, türkiye politikasına şekil verme şansını kaçırdı mhp . artık gençlerin akın ettiği değil, ufaktan kaçtığı bir parti mhp... dinazorlarla hayatını devam ettiriyor şimdilik.
Gençlerin kanı kaynıyor. Vuralım kıralım diyorlar ama bu işler böyle yürümez. Devlet bahçelinin yerinde şahin görüşlü biri olsaydı allah göstermesin ıraktan suriyeden daha beter olurduk. itidalli olun ve sokaklardan uzak durun. Sokak karanlıktır ne zaman nerden ne geleceği belli değildir. Ülkücülere gelin bu durumu düzeltin diyorlar. Kime oy verdiyseniz, 12 yılda kim bu ülkeyi bu hale getirdiyse ona gidin. Iş başa düşerse diyecek birşeyim yok o zaman. Ülkücüler gerekeni zaten yapar.
en büyük hatası milliyetçiliği sağdan ayrı tutulmamasıymış. vay anasını arkadaş. milliyetçilik adlı ideolojinin sağın bizzat kendisi olduğunu bilmeyen insanlar varmış. sanırım sosyalizm de soldan ayrı tutulması gerekiyor.