saygı duyulması gereken bır lıderdır , makamda yada mevkide gözü olmayan bir şahıstır bugüne kadar mhp nin genel baskanlıgını yapıyor ise kesinlikle bir bildiği vardır ,allah razı olsun ki partimize leke sürdürmeden bugüne kadar taşımış bir çok türk gencine faydalar sağlamıstır ülkü ocakları çatısı altında. hemen kızılıp küfüre sarılmasın. Lıderın yerıne gecebılecek bırının ya partıyı tamamen sılme ıhtımalı vardır yada tek basına ıktıdara yurume dıyecegım ınanamıyorumda artık rte ölmeden. Herkes Mhp genel baskanı olamaz acık ve nettır yakın zamanda hıssedıyorum bırakacaktır sayın lıder.