Gençlerin kanı kaynıyor. Vuralım kıralım diyorlar ama bu işler böyle yürümez. Devlet bahçelinin yerinde şahin görüşlü biri olsaydı allah göstermesin ıraktan suriyeden daha beter olurduk. itidalli olun ve sokaklardan uzak durun. Sokak karanlıktır ne zaman nerden ne geleceği belli değildir. Ülkücülere gelin bu durumu düzeltin diyorlar. Kime oy verdiyseniz, 12 yılda kim bu ülkeyi bu hale getirdiyse ona gidin. Iş başa düşerse diyecek birşeyim yok o zaman. Ülkücüler gerekeni zaten yapar.