bu akşam muhalefet etmek için muhalefet eden birkaçına bir şeyler yazmak istemiştim. Yazdım da... ben bunları yazdım sonra türkmen beyi çıkıp konuştu. Çok şükür ki %95 aynı fikirdeydim kendisiyle. %5 lik kısım "siyasetti" olsun. O kadar anlaşamıyor olmak gayet normaldir o siyasi lider ben sıradan bir vatandaşım. eminim o %5 lik fark konusunda da dost meclisinde olsak aynı fikirde olurduk.
Ne kadar beğenilmese de ülkesi için yaşayan nadir siyasetçilerden birisidir.
Yatları katları yoktur, havuzlu villaları yoktur.
Konuşmasına takıp konuşamıyor diyenler kulak verip anlayabilseler göreceklerdir ne derece mantıklı konuştuğunu.
Ülkücülerin yine heba olmaması için uğraşmış yine yanlış anlaşılmıştır.
Sürekli başka siyasetçilerle genellenip uğraşılmıştır kendisiyle.
Apaçık etnik bir ırka düşmanlık gütmez, aksine birleştirici olmaya gayreti gayet samimidir.
Şu an Musul Nova Otelde tutulan 49 vatandaşımız muhtemelen 10 Ağustos öncesi serbest bırakılacak ve aday Erdoğan Cumhurbaşkanı Seçimine sayılı günler kala yeni bir yapay kahramanlık hikâyesiyle takdim edilecektir.
Öncelikli olarak müthiş bir hitap/üslup ve inanılmaz doğru seçilmiş cümle+ cümle yapıları var konuşmada.
neden gece 3'te yapıldı bu çağrı? Sabah 3'te de olsan dinleyen ve yayınlayan aynı olacaktı. Ve kendini dinleyenler için gece bu çağrıyı yapmak doğru bir hamleydi. Ne oluyor lan bu saatte? edasıyla oturduk pür dikkat dinledik. Sabah yapsa belki bu kadar etkili olmayacaktı.
Türk Bayrağına yapılan hain saldırılardan bahsederek başladı konuşmaya ardından filistin'den türkmeneli'ne, kadın cinayetlerinden bonzai illetine, pkk sorunundan adalet sorununa kadar hemen her konuda görüşlerini 1 kelime dolandırmadan ortaya koydu.
Cumhurbaşkanlığı seçimlerinden sonra RTE'li ya da RTE'siz bir Türkiye'ye uyanacağız.
Ve Devlet Bahçeli milleti açıkça uyararak, üstüne düşen görevi yapmıştır. RTE'nin CB seçildiği bir Türkiyede bölünmeye 1 adım hatta 2 adım daha yaklaşmış olacaktır. Bunlar gündeme gelirken ah vah edenler olacağı gibi fütursuzca Muhalafete saldıracaklar da olacaktır. işte Devlet Bahçeli vebali üstünden atmıştır bu konuşmayla.
Elbette 10 Ağustos'a kadar çok kez daha konuşur herkes ama bu konuşma manifesto niteliğindedir, ders niteliğindedir.
Türk Milleti üzerine düşeni yapmalıdır artık. yapmazsa ileride olacaklardan Devlet Bahçeli'yi ve onun peşinde gidenleri suçlamak hakları olmayacaktır, bilsinler.
--spoiler--
Aday Erdoğan, bir yanda israili terör devleti diye eleştirirken, diğer yanda gemi filosu sahibi talihli oğlu bu ülkeye karlı ticaret yaparak servetine servet katmaktadır.
--spoiler--
--spoiler--
AKPnin Cumhurbaşkanı adayı Erdoğan zıvanadan çıkmakla kalmamış; akıl, gönül, kalp ve milli değerlerle arasını tamamıyla açmış, bölücü çevrelerin, küresel mihrakların kuryesi, kutup başı ve iktidardaki adamı olarak sivrilmiştir.
--spoiler--
isteyerek ya da istemeyerek akp'ye çalışan bir parti önderi. kaç yıldır partinin başındasın, ekonomik kriz de geçirdin. artık bıraksana partinin yakasını sayın bahçeli. olmuyor işte, zorlama. mhp'nin başında durduğu her dakika için kahroluyorum. bir önder ancak bu kadar etkisiz bir siyaset yürütebilir. eline kaç kere fırsat geçti birçok oy kapmak için akp'den. yalnızca akp-pkk görüşmelerini doğru bir biçimde kullansa oyunu %5'ten aşağı artırmazdı.
Kendisi dürüst, beyefendi birisidir kişilik ancak her şey dürüst, beyefendi olmaya bakmıyor.