bu akşam muhalefet etmek için muhalefet eden birkaçına bir şeyler yazmak istemiştim. Yazdım da... ben bunları yazdım sonra türkmen beyi çıkıp konuştu. Çok şükür ki %95 aynı fikirdeydim kendisiyle. %5 lik kısım "siyasetti" olsun. O kadar anlaşamıyor olmak gayet normaldir o siyasi lider ben sıradan bir vatandaşım. eminim o %5 lik fark konusunda da dost meclisinde olsak aynı fikirde olurduk.