geçen sene tabiri caizse livepool'un şampiyonluğunu elinden alan babamız. takip edenler hatırlar, chelsea - liverpool maçı, gerrard'a pas gelir, gerrad topu ayağının altından kaçırır bir kontrada demba ba golü atar. anfield'da da inşallah gerrad'I tekrar hüsrana uğratacak topçumuz.
milli takıma alınmaması beşiktaşlıları mutlu etmiştir. bu adama kötü futbolcu demek net futbol bilmemektir. forvet dediğin gol atar demba ba da atıyor. yalan mı yoksa zorunuza giden bu mu?
senegal milli takımına alınıp alınmaması ve bunun gerekçeleri gösterdiği performansı asla gölgede bırakamayacak olan sempatik beşiktaş forveti.
şimdi eğriye eğri doğruya doğru adam takır takır gol atıyor mu? atıyor. beşiktaş'a faydalı mı? hem de nasıl. eee o zaman önce beşiktaş'ı tebrik edeceğiz. parasını nokta transfer yapmak için kullandığından. sonra da bu adama helal olsun diyeceğiz. leblebi gibi gol attığı için.
gerisi fasa fiso.
bir de biz sow'la emenike'yi coştursak on numara olacak da dur bakalım.*
kaliteli futbolcudur. bir maçını izlemeniz yeterlidir. ama siz kıskanarak izlediğinizden göremiyorsunuz, ya da görüyorsunuz da bunu söyleyemiyorsunuz...
maçlara fosforlu formayla çıkması gereken futbolcudur.
hayır kapkara zaten, bide elektrikler kesiliyor. oradan iki taraftar hatıra diyip kaçırmaya kalksa kimsenin haberi olmaz amk yerinde. sahibinden'de bi satarlar ingiliz takımlarına, içki masası bedeline, aklınız şaşar valla.
Beşiktaş taraftrarının onu ne kadar çok sevdiğini anlamak için, Beşiktaş- Trabzonspor maçında asılmış olan "Boynumuza Dola Demba ba" pankartına bakmak, ve bu pankartı yazdıracak sevginin seviyesini düşünmek yeterlidir. Kara mambam benim, canım ciğerim, çok özledim lan.
bugün cuma namazında çekilmiş fotoğrafını görünce duygulandırmiş topçu. esorfmanini çorapların içine sokmuş bide. olum çok özledim lan. sonuç olarak buyük ihtimal bu haftasonu oynayacak olan oyuncu.