karşısına semih kaya çıkınca adım atamayacak duruma gelen süper star.
edit: eziktaşlıların zoruna gitmiş ya la. olm biriniz de çıkıp yalan dese, semih'i birebirde geçebildi dese ya. anca seri eksiye bağlatın kodumun ergenleri!
hazır olmadığı bir maçta oynatılan oyuncu. atiba olmayınca orta sahada yaşanan karmaşanın bir sonucu olarak çok yalnız kalıyor ilerde. ama ofsayta düştüğü pozisyonun tarifi yok. çok acemiceydi.
bir gün sabah namazında tekkede görüntülenmeler, birgün sultanahmet muhabbeti, yok fernandes'i camiye götürmeler, sahada secdeye kapanmalar vs... avrupa'da en önemli kriterler performans ve fair play iken türkiye'de geçer akçenin secde-seccade olduğunu kavramış bu kavruk.
rakip takımlarda oynayan iyi futbolcuları her zaman alkışlarım, açık açık da söylerim ama tam adamı beğenirken böyle komik, saçma pozlara girmesi hiç hoş olmuyor gerçekten. yazık...
bugün formdan düştüğünü çok belli etti. takımla idman yapamadığı çok açık, bu hafta takımla idmanları yaparsa kendine gelir galatasaray' a karşı gerçek demba ba yı görürüz.