ayak parmaklarında kırık varmış. tahmini olarak 2 hafta kadar yok.
işin ilginci ayak parmakları kırıldığında bile faul çalınmamıştır. hani bazıları diyor ya 'yaa beşiktaş iyi oynuyor ama aramızda 1-2 puan fark var' işte bunun sebebi bu, bize faul çalınmıyor, bize penaltı 6 tane yapılırsa 1 tane çalınıyor, rakipler bizim futbolcuların kemiklerini kırıyor çift dalıyor ama onlara kırmızı çıkmıyor, bize her maç sudan sebeplerden kırmızı çıkıyor.
Normalin üstünde bir forvettir. En azından süper lig gibi "küçük" bir ligin büyük takımı beşiktaşımız için böyledir. Beşiktaşın son yıllarda yaptığı en doğru transferdir. Yavşak taraftar kitlesine sahip takımların hayretle, şaşkınlıkla, gıptayla, göt olarak, "boku yedik galiba" diyerek izlediği, beşiktaşın yürüye yürüye şampiyon olduğu 2014-2015 sezonunun 34. Haftasında küçük takım söylemlerinin nasıl yerle yeksan olduğunu gösterecek futbolcudur. Müslümandır. Akp'li mi bilmiyorum.
adamın forma giydiği newcastle ve chelsea nin kadro değeri türkiye liginden fazla, bizim renkliler utanmadan küçük takım topçusu diyo. ayıp ulan yüzünüzle gotunuz bir.
orta bile yapamayan, gol vuruşu 20 üstünden 11 olan, geri gelip TOP almayan, defansına yardım etmeyen, takım içi liderliği üstlenmeyen forvetler izlemeye, yani işini yapmayan adamlara razı olmaya devam ede ede, işini hakkıyla yerine getiren, yapması gerekeni yapan insanları görünce "ilah" görmüş gibi oluyoruz. adam torres'ten bile formayı alamadı baktığımız zaman. oynadığı takımlarda hiçbir zaman "yıldız golcü", "ilk tercih" olduğunu söyleyemeyiz.
tekrar söylüyorum. demba ba asla kötü bir futbolcu diyemem, demem, demeyeceğim de. günaha girmenin bir anlamı yok. lakin adam sadece işini, yapması gerekeni, para aldığı işin karşılığını yapıyor. biz "gol atan", "hırs yapan" ve "liderlik üstlenen" adamlara açız. hepsi bu.
bu sene turkiyede futbolun olmayan izlenebilirlik kalitesini elinden geldigince arttiran yegane adam ve her mac kibleyi dusunmeden dogru tesip eden gol sevinci arasinda aksam namazini aradan cikaran zat-i muhterem.
sakatlığını en kısa sürede atlatmasını dilediğim futbolcudur.
bu adam gol attıkça benim endişelerim artıyor. kendi kendime soruyorum. acaba beşiktaş taraftarı olarak yine çok mu yüksekten uçuyoruz diye.
q7 geldi oo ayak dışına kurban dedik. en iyisi bizde dedik. astık kestik. sonra noldu bir kaç jeneriklik gol bir kaç maç kazandırma. bunlardan çok konuşulan sakatlıklar, kartlar, yaşam tarzı vs.
sonra fernandes çıktı sahneye. senin allahına kurban dedik. tarikat kur müridin olalım dedik. rahat barca'da oynar dedik. sonrasını biliyoruz. tutkulu gece hayatı form düşüklüğü. yine utanan büyük beşiktaş taraftarı oldu.
şimdi yine düşünüyorum. demba ba geldi ilk maç hattrick ile başladı. sonra gollerin ardı arkası kesilmedi. haliyle başladık biz yine uçmaya. reyisçilik oynamaya bunları düşünüyorum ama bu sefer içim rahat. bu adamın golleri kesilir formu düşer ama bu taraftarı asla utandırmaz. eyvallah der gitmesini bilir. ve arkasından söven bir allahın kulunu de göremezsiniz. futbolu kadar karakteri de güzel olan özel bir kişilik bana göre. türk futbolu sinemasında şansı yaver gider umarım. ve bu büyük taraftar seni hep baba olarak anar. yolun açık olsun.
didier drogba yı kıskanan forvet. attığı topuk golünde bile onu kıskanmış. şaka lan şaka, şuan türkiye'deki en iyi striker olduğu aşikar oyuncu. galatasaray'a lazım bu adam.