o kadar tuhaf yorumlar var ki bir galatasaraylı olarak kendisini savunurken buldum kendimi. 19 maç 16 gol 3 asist hala bikbik yapanlar var. bu istatistiği rüyanda bile göremezsin. secde için de (bkz: moussa sow)
Tatil temalı resimler kendisinin değil galiba çünkü sahada gördüğüm demba ba daha çiroz ve ince bir tipti kolu falan bu kadar kalın değildi resimdeki adamda nereden baksan 41 cm falan kol var üstelik kalfler bir futbolcuya göre anormal bir şekilde ince özetle yaptığım tespitlere göre gerçek demba bu değil arkadaşlar muhtemelen demba ba ya çok benzeyen bir artist falan olabilir.
Edit:Az önce kalfe tekrar baktım bence bir futbolcunun bu kadar küçük bir kalfe sahip olması imkansız yani yukarıda kullandığım galiba kelimesini geri alıyorum resimler demba ba nın değil ve adama büyük ayp ediliyor.
Galatasarayın trabsfer etmek iÇin götünü verdiği, beşiktaşa gidince başarısız gibi gösterilmeye Çalıştıkları futbolcudur. Kendisi şuan süperligin en iyi forvetidir efenim.
sakatlıktan yeni çıkmış futbolcu. Büyük maçların küçük oyuncusuymuş. Boş geçtiği fb ve Gs maçlarına iştinaden ileri sürülen bir sav bu.
Feyenoord, arsenal ve tottenham gibi (derbilerden daha büyük maçlarda) klasını konuşturmus bir adam Demba ba.
Bir maç kötü oynadı diye yerlere vurduğunuz adam, Türkiye ligi standartlarının üstünde bir golcü. Liverpool maçlarını ve Ikinci yarıyi bekleyin...
futbolu bilen lakin abartıldığı kadar da iyi bir futbolcu olmayan kişi. ne yazık ki türk futbolcularının %99'unun futbolu bilmemesinden dolayı (yer tutmayı, adam almayı, nerede duracağını) demba ba burada kral oluyor. çünkü futbolu biliyor. çok üstün yetenekleri yok lakin futbolu bildiği için bu açığın kapatıyor. fizik gücü %100 olsa bile büyük maçlarda hep tutuk kalacak. Mesele konyaspor'a gol atmak değil Galatasaray'a fenerbahçe'ye gol atmak. Hadi kabul edelim bu kadar parayı neden veriyoruz bu oyunculara sırf anadolu takımlarına gol atsınlar diye mi? atkinson galatasaray'a attığı 3 golle febeş'te bir sezonu götürmüştü.