arkadaş bu nasıl bir mübarek adamdır. evdeki su şişesini çöpe tutturduktan sonra kendimi halının üstünde secde ederken bulduğumumu söyleyeyim yoksa sabahtan beri ağzımda sakız gibi yapışan türküsünü mü söylediğimimi anlatayayım bilemedim. adamsın lan kara boğa.
Küçük maçların golcüsüdür
Büyük maçlarda pozisyon bile bulamamaktadır
Gs, fb, liverpool maçlarında vasat bile değildi
Gollerinin yarısıda penaltıdan üstelik.
Edit: şu entryde yanlış tek bilgi yok eksileyen beşiktaşlı ezik olduğunu peşinen kabul etmiş sayılır.
ligde nerdeyse her hafta gol atan oyuncu.
beşiktaşın nerdeyse en çok gol atan yabancı oyuncusu.
avrupada da aynı şekilde.
bu akşam sakatlığında olsa gerek biraz agresifliği yoktu.
haftaya böyle olmayacağını ümit ediyorum.