tek maçla adam asmanın karşısında oldum hep. tersine, oyuncuların formsuz dönemleri olduğunu, çalışıp gayret etseler de randımanlarının uzun süre düşük olabileceğini bilecek kadar uzun zamandır futbol izliyorum. demba kötü oynayabilir, gol orucuna girebilir. bunlar kabulüm. itirazım adamın ruhsuzluğuna. üstelik sadece bu akşam da değil. ta başından beri nedense inanmadım bu herife. en popüler günlerinde bile hakkında yazmaya elim gitmedi.
şimdi görüyorum ki alain giresse haklıymış milli takıma almamakta. bir beşiktaşlı olarak benim adamım hakan şükür'dür. öyle goller kaçırırdı ki bazen, insanın aklı almazdı. kötü oynadığı devirler de olurdu. ama hakan'ın mücadele etmediği, bencillik yaptığı tek bir oyununu hatırlamam.
tam da o yüzden, kendisinden yetenekli bir çırpıda 20 adam sayabileceğim halde , hiç değilse benim seyrettiğim en iyi türk futbolcusu hakan şükür'dür. açık ara. demba ile hakan'ı mukayese et diyenin kalbini kırarım.
ille tanım lazımsa, fazla üflenmiş balondur demba ba.
O kadar şarkı türkü bestelersen 3 yaşında velet videolarını yayarsan demba demba diye götü tavana vurur tabi amk , bu ülkeye gelene bir şey oluyo bu nedir arkadaş , ver golden önce olcay a 2 0 olsun antrenman maçı mi bu da aşırtmayla fantazi arıyorsun!
adam bi defa kaliteli beyler.Boyu uzun bitirici vuruşları iyi.9 numara santrafor (defansı zorlayan , içeri iyi koşular yapan , delici golcü.)Yalnız bu adamın yanına bir forvet daha koysan oynamaz.Tek forvette oynar bu adam.
bu entriyi yazarken club brugge penaltıdan golü atıp 2-1 öne geçti.
tarif edemeyeceğim derecede beşiktaşlıyım, peşin peşin söyleyelim de yanlış anlama olmasın. ne bizim inandığımız kadar, ne de bazı rakiplerimizin imrendiği ölçüde büyük futbolcu değildir. bu akşam brugge'a arka arkaya 4 tane bile atsa görüşüm değişmeyecektir. bu takımın şu anda tek yıldızı vardır, o da gökhan töre'dir.
bazıları söylemiş küçük maçların büyük oyuncusu diye, hadi insaf edelim ortalama maçlar diyelim.
brugge maçını izlerken gelen ekleme : ağzına edeyim ben senin demba. ruhsuz herif. sildim bunu defterden.